MaVaEe schreef:Ik hoop dat je moeder het helemaal NIKS vind Mark want dan koop ik hem wel over!![]()
je mag em best 3 weken bij mij stallen hoormini cabrio schreef:helaas zullen we hem vanaf zaterdag toch echt 3 weken moeten missen...
volgens mij zijn die grillen allemaal gelijk hoorMini Poeper schreef:Euhm, grill past alleen bij Maarten in de neus...
Iets met ongeblazen benzine vs diesel
Heb met de mini van oma al wel eens een bier carousel weggetrokken, niet bevordelijk voor je mini maar het kan wel als je een trekhaak hebt.mini cabrio schreef:@ Ivo, vet!![]()
er was trouwens wel eens een foldertje van de Kip kompact, waarin deze werd voortgetrokken door een Gele mini... het zou dus wel mogelijk moeten kunnen zijn...
biermagnaat schreef:Heb met de mini van oma al wel eens een bier carousel weggetrokken, niet bevordelijk voor je mini maar het kan wel als je een trekhaak hebt.mini cabrio schreef:@ Ivo, vet!![]()
er was trouwens wel eens een foldertje van de Kip kompact, waarin deze werd voortgetrokken door een Gele mini... het zou dus wel mogelijk moeten kunnen zijn...
Onze sponsors