wie weet wat het kost om:
a: pakking uitlaatspruitstuk te laten vervangen
b: uitlaatspruitstuk te laten vervangen
c: kat te laten vervangen
Het betreft hier een jcw uitlaat, en wil zo voor de vakantie de minst dure (klinkt beter als goedkoopste) oplossing. Hoef dus geen beek/miltek spruit, maar just oem
Dealer of Beek?
And most important als mn pakking v/h uitlaatspruitstuk of het uitlaatspruitstuk kapot zijn, kan ik dan naar de dealer/beek rijden zonder meer te slopen?
alvast bedankt mannen en vrouwen
Kosten werkzaamheden aan uitlaatspruitstuk?
- de_jeff
- Mod virus alert!
- Peter
- Volledig MINI minded!
Bericht
Spruitstuk en cat is 1 geheel. Die van mij heb ik zondag verkocht... Als je een gebruikt spruitstuk op de kop tikt ben je voor +/- 250 a 300 euro klaar incl. montage.
Kan je gewoon bij Beek laten doen. Monteren duurt wel ff want het spul moet eerst afkoelen voordat je er aan kan sleutelen zonder je handen/armen te verbranden.
Als je rustig rijdt, kan het geen kwaad.
Kan je gewoon bij Beek laten doen. Monteren duurt wel ff want het spul moet eerst afkoelen voordat je er aan kan sleutelen zonder je handen/armen te verbranden.
Als je rustig rijdt, kan het geen kwaad.
- Shadow_Breaker
- GPc-0001
Bericht
hey de_jeff bel eens naar beek, ik geloof dat ze daar nog een spruit hebben liggen ;-) (toevallig de mijne nog)
- de_jeff
- Mod virus alert!
Bericht
@shadow_breaker zal ik doen, moet alleen ff wachten tot de mini weer in elkaar steekt, wacht op een slangetje
anyways, i'll keep it in mind mocht ik um nodig hebben (vrees van wel)
jij een mooiere spruit gevonden
??

jij een mooiere spruit gevonden

Its never to late to get yourself a MINI
- mushrop
- Volledig MINI minded!
Bericht
hij heeft een Beek-spruitstuk 

MINI Dubman '07 PureSilver
So far: * JCW Recaro seats * JCW leather/alcantara steering wheel * carbon dashpanels * S frontbumper * JCW upper grill with chrome surroundings * chromeline undergrill * S fuel cap * Cobra Evo1 coilovers * Cooper S rear bumper * Cooper S exhaust * RH ZW1 17x8 front/17x8,5 rear * stage2 tuning BR performance 152pk/330Nm * open downpipe * Porsche diesel logo's * ekte fake Akrapovic uitlaattips *
To do: * wilwood brakes front * HardRace adjustable camberlinks * camberplates * powerflex draagarmrubbers * LED dagrijverlichting * M7 anti-mushroomingplates * Direnza Intercooler *
Project2 Performance www.facebook.com/project2performance

So far: * JCW Recaro seats * JCW leather/alcantara steering wheel * carbon dashpanels * S frontbumper * JCW upper grill with chrome surroundings * chromeline undergrill * S fuel cap * Cobra Evo1 coilovers * Cooper S rear bumper * Cooper S exhaust * RH ZW1 17x8 front/17x8,5 rear * stage2 tuning BR performance 152pk/330Nm * open downpipe * Porsche diesel logo's * ekte fake Akrapovic uitlaattips *
To do: * wilwood brakes front * HardRace adjustable camberlinks * camberplates * powerflex draagarmrubbers * LED dagrijverlichting * M7 anti-mushroomingplates * Direnza Intercooler *
Project2 Performance www.facebook.com/project2performance

- de_jeff
- Mod virus alert!
Bericht
@ Mushrop ik zag hem staan op de site van beek, maar zo voor de vakantie.... als ik nog niets geplaned had tja... maar nu even niet
wel even de filmpjes gechecked van HET beek spruitstuk, en wat een sound!!!
Jammer genoeg is mijn mini nog zo stock als een jaar geleden
eerst maar weer eens volledig (en goed) tot leven wekken en velgen + veren uitzoeken want de vorige eigenaar is echt (achteraf gezien) een enorme prutser geweest
Anyway,, still love that piece of metal!!

wel even de filmpjes gechecked van HET beek spruitstuk, en wat een sound!!!
Jammer genoeg is mijn mini nog zo stock als een jaar geleden

Anyway,, still love that piece of metal!!
- de_jeff
- Mod virus alert!
Bericht
herstel, prutser zeg maar liever enorme KL**TZ*K, nu/gisteren zelfs een kit modificatie ondekt, ipv een slangetje vernieuwen, kit men tegenwoordig dopjes naar de MAP-sensor aan elkaar
Maar de mini krijgt zorg en is nu in goede (lees mijn) handen

Maar de mini krijgt zorg en is nu in goede (lees mijn) handen

- Shadow_Breaker
- GPc-0001
Bericht
filmpje van het beek spruit en een miltek uitlaat zonder middendemper (bij beek op de rollenbank ;-) )
filmpje van het beek spruit en een miltek uitlaat zonder middendemper (bij beek op de rollenbank ;-) )
- Shadow_Breaker
- GPc-0001
Bericht
np ;-)de_jeff schreef:@all,
Ik weet niet wie zijn of haar spruitstuk ik morgen onder de mini krijg, Maar THANKS!! morgen eindelijk weer toeren!!!![]()
Terug naar “MINI R50 (One/Cooper), R52 (Cabrio), R53 (Cooper S)”
Onze sponsors