Rosalie reed vanmiddag rond half 5/kwart voor 5 op de Beneluxbaan in Amstelveen en werd uitgebreid bekeken door een meneer in een blauwe VW Passat met NewMINIclub-sticker op de achterruit. Wie-o-wie was dat?
Volgende keer even zwaaien he
MINI Dubman '07 PureSilver
So far: * JCW Recaro seats * JCW leather/alcantara steering wheel * carbon dashpanels * S frontbumper * JCW upper grill with chrome surroundings * chromeline undergrill * S fuel cap * Cobra Evo1 coilovers * Cooper S rear bumper * Cooper S exhaust * RH ZW1 17x8 front/17x8,5 rear * stage2 tuning BR performance 152pk/330Nm * open downpipe * Porsche diesel logo's * ekte fake Akrapovic uitlaattips *
To do: * wilwood brakes front * HardRace adjustable camberlinks * camberplates * powerflex draagarmrubbers * LED dagrijverlichting * M7 anti-mushroomingplates * Direnza Intercooler *
geen idee, was er zelf niet bij. De enige auto die Rosalie goed kan omschrijven is een MINI. Voor de rest vind ze het allemaal meuk, vooral VAG/Slopel. Dus vind het al heel wat dat ze wist dat het een Passat was. En blauw.
MINI Dubman '07 PureSilver
So far: * JCW Recaro seats * JCW leather/alcantara steering wheel * carbon dashpanels * S frontbumper * JCW upper grill with chrome surroundings * chromeline undergrill * S fuel cap * Cobra Evo1 coilovers * Cooper S rear bumper * Cooper S exhaust * RH ZW1 17x8 front/17x8,5 rear * stage2 tuning BR performance 152pk/330Nm * open downpipe * Porsche diesel logo's * ekte fake Akrapovic uitlaattips *
To do: * wilwood brakes front * HardRace adjustable camberlinks * camberplates * powerflex draagarmrubbers * LED dagrijverlichting * M7 anti-mushroomingplates * Direnza Intercooler *
Het was een donker blauwe passat variant en daar zat ik in. Ik let eigenlijk altijd wel erg op mini's. (altijd veel Mini´s in de buurt van Amstelveen) Ik zie er altjjd wel erg veel en probeer dan te achterhalen of er een NewMiniClub sticker op zit. Daarom ga ik er ook altijd snel even achter rijden. Deze zat er ook deze keer weer niet op. Maar de volgende keer zal ik wel zwaaien, kom nml vrij geregeld in Amstelveen. Stickertje erop en ik zwaai altijd.
Ik ben ook altijd erg jaloers omdat ik niet in een Mini mag rijden van de baas dus altijd snel naar huis en in de Cabrio. (zeker met dit weer)
Mini Cooper S Countryman All4, F60. S Cabrio F57, Mini Cooper One, Mini Countryman Cooper S All4, Mini Cooper S Cabrio R57
Een kleintje dan. Ik vind 'm eigenlijk ook te groot voor de Mini maar op die achterlijke Passat kan ie wel. Bij deze dan nog een keer
Ik rij 's ochtends ook wel eens achter en/of naast een Dark Silver Cooper S, volgens mij met Union Jack symbool ergens op. Ik ga dan bij het pand van Canon rechtsaf de parkeerplaats op en die dame rijdt dan links de bovenkerkerweg op. Is dat ook een dame van de club. (meeste Mini's zijn dames en de meesten daarvan kijken niet op of om )
Mini Cooper S Countryman All4, F60. S Cabrio F57, Mini Cooper One, Mini Countryman Cooper S All4, Mini Cooper S Cabrio R57