Berthil, de Blauwe (Azzurra)
- Berthil
- Volledig MINI minded!
Bericht
Ik ben vandaag weer naar de Ring geweest. Ik was van plan morgen te gaan maar ik denk dat het morgen te warm zal zijn. Het ging lekker maar er was een grote groep Engelse motoren die de Ring absoluut niet kenden en flink in de weg reden. Ik heb wel wat op video maar dat is niet sneller dan de 8.39 die ik al heb. Ik ben op zoek naar een rondje onder de 8.30 op video, ik heb hem al eens gereden maar de Key-chain cam zat toen niet goed in zijn houder. Ik denk in het najaar als het weer wat koeler en rustiger is 
Op de terugweg heerlijk door de Eiffel terug gereden op de rustige Duitse wegen omdat de halve finale Spanje Duitsland bezig was
Hier nog wat foto's van zondag. Van vandaag zullen er ook nog wel wat komen want ik heb wel fotografen zien staan.

Op de terugweg heerlijk door de Eiffel terug gereden op de rustige Duitse wegen omdat de halve finale Spanje Duitsland bezig was

Hier nog wat foto's van zondag. Van vandaag zullen er ook nog wel wat komen want ik heb wel fotografen zien staan.

- Berthil
- Volledig MINI minded!
Bericht
Komende zondag Swetterhage run.
Zondag daarna Keram Tour.
25 juli, 1 augustus of 8 augustus zouden zondagen zijn die ik wel kan.
Misschien leuk om een datum af te spreken dat MINI rijders van hier willen komen die al lang van plan zijn om te gaan en dan kom ik ook.
Zondag daarna Keram Tour.
25 juli, 1 augustus of 8 augustus zouden zondagen zijn die ik wel kan.
Misschien leuk om een datum af te spreken dat MINI rijders van hier willen komen die al lang van plan zijn om te gaan en dan kom ik ook.
- GreyCooperS
- Forum Junky
Bericht
haha..cool. Ben geen voetbal fan, maar een eindpot tegen de "buren" zou wel leuk geweest zijn... 

- jbcola
- Brugse zot
Bericht
Laat maar weten wanneer, ik ben ze allemaal vrij!!Berthil schreef: 25 juli, 1 augustus of 8 augustus zouden zondagen zijn die ik wel kan.

- PepperWhite
- Volledig MINI minded!
Bericht
Super al die foto's en filmpies
Vraagje: waar kan ik die geblokte band die op je dak zit halen ? ..... Die wil ik ook

Vraagje: waar kan ik die geblokte band die op je dak zit halen ? ..... Die wil ik ook

- Ragnar
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
Onze sponsors