Mini Challenge in Estoril 4-5 September

Net zoals met je vakantie, op het laatste moment een meet.
FiSiCa
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

Mini Challenge in Estoril 4-5 September

17 jul 2010, 18:36

MiniSpirit in Portugal heeft gevraagd of er animo is om een kleine delegatie van Nederland in September om naar Portugal te rijden voor een Meeting tijdens de weekend van Mini Challenge op Estoril, ook de Mini club van Spanje is van de partij met ongeveer 20 auto's. Het is ook mogelijk om zelf de circuit op te gaan :lol: :lol:

Als er animo voor is ga ik proberen een goedkoop Hotel te vinden. Ik ben zelf van plan om een week naar te gaan Lagos, en het weekend van de race naar Estoril te rijden.

Graag hoor ik van jullie als interesse is.

Hier een impressie van vorige jaar.

mushrop
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

17 jul 2010, 18:56

ja, natuurlijk wil ik dan mee. Weet alleen niet of dat goed gaat komen met vakantiedagen, geld, tijd, vrouw, kinderen etc.....

:lol:
MINI Dubman '07 PureSilver

So far: * JCW Recaro seats * JCW leather/alcantara steering wheel * carbon dashpanels * S frontbumper * JCW upper grill with chrome surroundings * chromeline undergrill * S fuel cap * Cobra Evo1 coilovers * Cooper S rear bumper * Cooper S exhaust * RH ZW1 17x8 front/17x8,5 rear * stage2 tuning BR performance 152pk/330Nm * open downpipe * Porsche diesel logo's * ekte fake Akrapovic uitlaattips *

To do: * wilwood brakes front * HardRace adjustable camberlinks * camberplates * powerflex draagarmrubbers * LED dagrijverlichting * M7 anti-mushroomingplates * Direnza Intercooler *

Project2 Performance www.facebook.com/project2performance

Afbeelding
FiSiCa
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

17 jul 2010, 19:18

mushrop schreef:ja, natuurlijk wil ik dan mee. Weet alleen niet of dat goed gaat komen met vakantiedagen, geld, tijd, vrouw, kinderen etc.....

:lol:
:wink: :mrgreen: :mrgreen:

ik weet ook nog niet

Terug naar “Last Minute Meet”