ja, dat denk ik ook. Moeten ze maar een goed voorstel doen.
Maar begrijp me niet verkeerd. Ik ben superhappy met mn JCW, maar een dikke sedan met rwd, bijna 300pk en handgeschakeld is toch wel iets wat ik erg graag wil (nu of over een tijdje). Het liefst wil ik een e46 M3, en dan het liefst een CSL. Maar die laatste valt nog buiten het budget, en een goede e46 M3 is best lastig te vinden. Mats en ik waren vanmiddag gewoon even aan het rondneuzen bij de BMW dealer en we liepen er zo tegen aan. En het is gewoon helemaal de goede uitvoering, dus tsja....dan ga je toch weer twijfelen he....
MINI Dubman '07 PureSilver
So far: * JCW Recaro seats * JCW leather/alcantara steering wheel * carbon dashpanels * S frontbumper * JCW upper grill with chrome surroundings * chromeline undergrill * S fuel cap * Cobra Evo1 coilovers * Cooper S rear bumper * Cooper S exhaust * RH ZW1 17x8 front/17x8,5 rear * stage2 tuning BR performance 152pk/330Nm * open downpipe * Porsche diesel logo's * ekte fake Akrapovic uitlaattips *
To do: * wilwood brakes front * HardRace adjustable camberlinks * camberplates * powerflex draagarmrubbers * LED dagrijverlichting * M7 anti-mushroomingplates * Direnza Intercooler *
Jammer als de JCW eruit zou gaan.. zeker voor een 330i.. vind de JCW dan toch echt een stuk dikker!
Voor een M3 zou ik het goed begrijpen!
Maar ben benieuwd wat je gaat doen. Je houd immers de Clubman nog, dus je kan je "bevriende rides" topic dan gaan uitbreiden met een dikke beamer!
En ben voornamelijk benieuwd hoe lang het duurt voordat je dit ook flink hebt aangepakt qua mods!
Tsja het is idd lastig. Maargoed laten we wel wezen... richting de 300pk uit een BMW 6-in-lijn is wel erg lekker, en dan ook nog op de achterwielen. Hoe leuk de Mini ook is. Zo'n JCW is ook helemaal te gek en het zal absoluut anders zijn. Misschien valt het bij het rijden wel reuze tegen.
De JCW is natuurlijk ook enorm giftig en vraagt er eigenlijk om om hard gereden te worden. Als je je rijbewijs voor je werk nodig hebt is dit niet helemaal ideaal. Denk dat dat met zo'n 330i wat minder zal zijn, ook al is hij minstens net zo snel of zelfs sneller...
Kerel doorsparen , als je nu ga inruilen ga je veel geld verliezen (denk ik), als je nog een jaartje wacht heb een beetje gespaard kan je meteen naar de M3
Ik zou de testritje doen en goede nadenken.