Garta - Cooper S R53 (Dark Grey) // Vakantie fotos P3//
- Kees en Annet
- Racende reporter
Bericht
Mooie Mini,
en de plakplaatjes zijn echt Uniek.
Ik zou zo zeggen lekker laten zitten.
Fijne vakantie.
en de plakplaatjes zijn echt Uniek.
Ik zou zo zeggen lekker laten zitten.

Fijne vakantie.

- Woosh!
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
Bericht
haha cool
Zou ze er niet meer afhalen!

Zou ze er niet meer afhalen!
The Transporter - "Always on a mission.."
The exes:
- Subaru Forester 2.0XT AWD A/T (04/2003)
- Mazda MX-5 1.8i 16V Touring (05/2000)
The one that started it all...
- MINI One D (11/2009)

The exes:
- Subaru Forester 2.0XT AWD A/T (04/2003)
- Mazda MX-5 1.8i 16V Touring (05/2000)
The one that started it all...
- MINI One D (11/2009)

- Garta
- Nieuwsgierig
Bericht
Inmiddels terug van de trip
Breda > Blois > Mimizan > Argelès sur mer > Lloret de mar > ergens in de dordogne > Breda
totaal 3500km afgelegd goed gegaan, alleen na een rit van zoon 700km besloot de mini de mini bij lange rij voor een payage zijn koelvloeistof uit te spugen via dop van reservoir
bijgevuld en weer door.
Helaas ging de 1e dag mijn canon kapot was van plan gave fotos van de mini in de bergen te gaan maken, maar helaas dikke pech!
Even wat fotos zal jullie de meeste fotos besparen
Want elke spanjaard heeft een snor (voor de "muziek" kenners)

Je kan prima met 3e in een mini slapen

Ik had 600km gereden en besloot met koelbox achter in de mini te gaan liggen en toe kijken hoe de tent opgezet werd ik had immers genoeg gedaan vond ik!

Spreekt voor zich.... gelukkig hadden we ook een 4wheel drive subaru bij

In lloret hadden we week lang een villa gehuurt echt onwijs gaaf ik op luchtbedje genieten

Uitermate geslaagde vakantie dus!
Breda > Blois > Mimizan > Argelès sur mer > Lloret de mar > ergens in de dordogne > Breda
totaal 3500km afgelegd goed gegaan, alleen na een rit van zoon 700km besloot de mini de mini bij lange rij voor een payage zijn koelvloeistof uit te spugen via dop van reservoir

Helaas ging de 1e dag mijn canon kapot was van plan gave fotos van de mini in de bergen te gaan maken, maar helaas dikke pech!
Even wat fotos zal jullie de meeste fotos besparen

Want elke spanjaard heeft een snor (voor de "muziek" kenners)

Je kan prima met 3e in een mini slapen

Ik had 600km gereden en besloot met koelbox achter in de mini te gaan liggen en toe kijken hoe de tent opgezet werd ik had immers genoeg gedaan vond ik!

Spreekt voor zich.... gelukkig hadden we ook een 4wheel drive subaru bij

In lloret hadden we week lang een villa gehuurt echt onwijs gaaf ik op luchtbedje genieten

Uitermate geslaagde vakantie dus!
- Garta
- Nieuwsgierig
Bericht

cooperd aan een clisma
auto had problemen met files onder warme omstandigheden in frankrijk, blijkt de fan springt gewoon niet aan, schakelkastje die fan moet activeren werkt niet meer.
Gelukkig dat het niks voorsteld kosten weet ik nog niet maar ze hadden het over max €100
Overigens vreet ik echt kilometers met de cooper niet normaal, heb hem nu 7 weken en nu al 7100km mee afgelegd waarvan 3500 in 2 weken vakantie dus in andere 5 weken toch ook nog 3600 afgelegd.
Maak toch iets meer kilometers dan verwacht, en met me nieuwe baan moet ik 1x per maand naar frankfurt. Heb afgelopen weekend een huis gekocht dus even afwachten hoelang het financieel rieel blijft om een cooper S te blijven rijden.
Maar stap wel elke keer met een smile in en met nog grotere smile weer uit genot om mee te rijden!

cooperd aan een clisma

auto had problemen met files onder warme omstandigheden in frankrijk, blijkt de fan springt gewoon niet aan, schakelkastje die fan moet activeren werkt niet meer.
Gelukkig dat het niks voorsteld kosten weet ik nog niet maar ze hadden het over max €100
Overigens vreet ik echt kilometers met de cooper niet normaal, heb hem nu 7 weken en nu al 7100km mee afgelegd waarvan 3500 in 2 weken vakantie dus in andere 5 weken toch ook nog 3600 afgelegd.
Maak toch iets meer kilometers dan verwacht, en met me nieuwe baan moet ik 1x per maand naar frankfurt. Heb afgelopen weekend een huis gekocht dus even afwachten hoelang het financieel rieel blijft om een cooper S te blijven rijden.
Maar stap wel elke keer met een smile in en met nog grotere smile weer uit genot om mee te rijden!
- Marcel Always Open
- Cabrio-King
Bericht
Gaat lekker zo met de kilometers. Je moet maar zo denken je had ook in een lease-golf kunnen (moeten) zitten

Gr, Marcel
Why straight when you can corner?
"The UJ flag and the chrome add another 100HP"
Why straight when you can corner?
"The UJ flag and the chrome add another 100HP"
- Garta
- Nieuwsgierig
Bericht
Zo is het!
Zit te overwegen hem te verlagen maar twijfel eraan ik tik nu al regelmatig dremels aan met me voorbumper apparaten die hier in de buurt liggen zijn echt absurt
Ook zit ik eraan te denken me s-spokes zelf mat zwart te gaan spuiten.
Heeft er iemand mischien voorbeeld van grijze cooper s met zwarte s-spokes?
Zit te overwegen hem te verlagen maar twijfel eraan ik tik nu al regelmatig dremels aan met me voorbumper apparaten die hier in de buurt liggen zijn echt absurt

Ook zit ik eraan te denken me s-spokes zelf mat zwart te gaan spuiten.
Heeft er iemand mischien voorbeeld van grijze cooper s met zwarte s-spokes?
Onze sponsors