nu ook door filmpje 2

JJ
Amateurs!Berthil schreef: We hebben nu 8 duiken gedaan.
Ja. Lekker veel grip maar de rest moet er ook op aangepast zijn (remmen, onderstel etc.).Aantje schreef:Staat jouw mini op Semi-slicks?
Welke semi's gebruik je Berthil,toyo's?Berthil schreef:Ja. Lekker veel grip maar de rest moet er ook op aangepast zijn (remmen, onderstel etc.).Aantje schreef:Staat jouw mini op Semi-slicks?
Als je de rest hebt aangepast en je rijdt op gewone banden dan rij je die aan gort in een paar rondjes ring, ook zonde.
Ik moet nu na 50 rondjes nieuwe voorbanden hebben, de achterste gaan al lang mee.
Ik zit nog te twijfelen of ik nieuwe voorbanden moet doen voor 1 augustus of dat ik even uitprobeer hoe ver je door kan rijden totdat het canvas zichtbaar is. Ik heb gehoord dat er nog een best dikke rubberlaag op zit als het profiel weg is en dat de banden dan op zijn best zijn
Zijn ze hier makkelijk te verkrijgen,blijkbaar is er in de UK een serieus probleem met de stock van TOYO semislicksBerthil schreef:Inderdaad de Toyo R888.
De meest hardcore semi-slick met EU keurmerk (en TUV) voor de openbare weg.
Ik ben nog op zoek naar 2dehands Team Dynamics 1.2 velgen 17 inch.
Die mogen beschadigd zijn want ik ga ze wit maken. Kleur maakt dus ook niet uit.
Tja waar kun jij niet aangeraken...jbcola schreef:Wat gebeurt er dan met die BBS'en?? Ikke wil!!
Ik denk dat ik ze zo kan bestellen Tom
Onze sponsors