Mijn vraag is of iemand weet of de aero grilletjes in de originele motorkap en bumper passen van een cooper S?
B.v.d.
Aero grill op Cooper S
- Berthil
- Volledig MINI minded!
- marcelclemens
- Bijna verslaafd
- Erwin CS
- Be Mini
Bericht
Heb jij die Aero grille nog en wat vraag je ervoor. Als je die nog heb is het mogelijk dat je me kan helpen bij het monteren. Ik ben namelijk niet zo handig
Gr.Erwin
Hoi Marcel,marcelclemens schreef:Als je er nog een zoekt, ik heb nog een nieuwe liggen (te koop) voor de R53
Heb jij die Aero grille nog en wat vraag je ervoor. Als je die nog heb is het mogelijk dat je me kan helpen bij het monteren. Ik ben namelijk niet zo handig

Gr.Erwin
Respect 2 All 

- Erwin CS
- Be Mini
Bericht
SORRY
Ik ben nieuw hier en heb gisteren een Mini Cooper S John Works gekocht met 211 pk uit 2002 als 2e auto
Jij heb trouwens ook een hele mooie mni cooper. Ik zag dat jij ook de aero grille gemonteerd had of heb ik nu weer de oude topics gelezen
Gr.Erwin
Hoi Coendek,coendek schreef:denk dat hij hem niet meer heeft... bericht is van ruim een jaar terug
SORRY

Gr.Erwin
Respect 2 All 

- Erwin CS
- Be Mini
Bericht
Als ik nou zo'n aero grill haal wil jij me dan helpen freubelen. Ik ben niet zo handig
en jij zal er ongetwijfeld heel veel ervaring mee hebben
. Natuurlijk kom ik naar jou toe. Ik zie ze bij autostyle ook te koop staan voor 115,00 eur maar iedereen op de forum zie ik het afraden. Wat kost die aero grille eigenlijk bij de BMW.

coendek schreef:yup
Respect 2 All 

- BMX
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
Bericht
Ik zit er ook aan te denken om die grill te plaatsten..
Maar ik denk dat ik de chrome rand wel wil behouden en dan de chrome rand behouden ipv zwart. Mijn S-je is atraciet dus is al donker genoeg :-) en klein beetje chroom misstaat niet ;-)
Maar ik denk dat ik de chrome rand wel wil behouden en dan de chrome rand behouden ipv zwart. Mijn S-je is atraciet dus is al donker genoeg :-) en klein beetje chroom misstaat niet ;-)
MINI F57 JCW | middendemper-delete | BC-racing coilovers | 18x8 ET35 wheels | Loading...
MINI R56S | JCW-trim | H&R veren | einddemper delete? | Vriendin editie
Triumph Street Triple R 675cc | Leovince titanium exhaust (no dB-killer
) | bar-end mirrors
MINI R57S | FJCW catback | Moeders editie
MINI R56S | JCW-trim | H&R veren | einddemper delete? | Vriendin editie
Triumph Street Triple R 675cc | Leovince titanium exhaust (no dB-killer

MINI R57S | FJCW catback | Moeders editie
Onze sponsors