Wat collega's niet in het systeem kunnen vinden vindt hij wel.
De kosten zijn laag, slechts enkele euro's per onderdeel. De duurste is de nummerplaathouder van 20 euro.
Als je me die dan eens toestuurt zal ik hem beschikbaar maken op de website zodat we er allemaal wat aan hebbenMini Poeper schreef:Ik heb hier al tijden een digitaal lijstje met de nummers pré- en postfacelift One/Cooper en van de Cooper S
Ik hoop het wel voor je, anders krijg een 1 in je kenteken.Berthil schreef:Ik heb er flink dubbelzijdige tape achterop geplakt, tot nu blijft ie goed zitten
MiniMatt schreef:Ik (zoals velen) wil waarschijnlijk het Aero pakket aanschaffen. Eerst wou ik alleen de sideskirts, maar nu ik die setjes bij Jonker gezien heb voor maar 500 Euris - compleet en gespoten, wordt het wel aantrekkelijk....
Gezien het de US uitvoering is, zitten er reflectoren aan de zijkanten, en dat maakt me onzeker of ik daar niet later van ga balen... maar goed je kunt niet alless hebben...
Nou heb ik een vraagje - hoeveel lager zijn die Aero bumpers dan de standard S bumpers? Vooral de voorkant is belangrijk gezien mijn S verlaagd is, en het nu al af en toe lastig is om over drempels te gaan...
Een paar van jullie heb de combinatie van verlaging en jcw skirts en/of complete set, en vroeg me dus af wat jullie ervaringen zijn...
Alvast bedankt,
Matt
Dringing vraagje, hoe bevestig je je kentekenhouder op je bumper?
Volgens mij boutjes/schroefjes met een soort van eigen boorkopje. Daardoor hoef je geen gaatje te priken/borenred_devil schreef:Wat zijn zelftappers
Onze sponsors