Cooper (S) Tunen.. via Beek Autoracing
- Berthil
- Volledig MINI minded!
Bericht
Stage 2 is een super prijs, bij Digi-tec heb ik er destijds 1250 euro voor betaald!
Het garantie-vraagstuk komt vaker naar boven.
Tunen moet je doen als je:
je niet druk maakt over garantie, wie tuned loopt risico
je een goede relatie met de dealer hebt en dit vooraf bij hem na kan vragen
je er comfortabel bij voelt de dealer voor de gek te houden als hij afwijzend reageert op bovenstaande.
@Hans: ik denk jij ook een nickname onder je naam gaat krijgen,
spruitjeskoning of zoiets
Het garantie-vraagstuk komt vaker naar boven.
Tunen moet je doen als je:
je niet druk maakt over garantie, wie tuned loopt risico
je een goede relatie met de dealer hebt en dit vooraf bij hem na kan vragen
je er comfortabel bij voelt de dealer voor de gek te houden als hij afwijzend reageert op bovenstaande.
@Hans: ik denk jij ook een nickname onder je naam gaat krijgen,
spruitjeskoning of zoiets

- Mini Poeper
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
Bericht
Misschien komt jouw GP nog in AutoVisie!Hans schreef:@berthilik geloof het ook, maar Beek wil het verschil op mijn GP testen en ik zeg natuurlijk geen nee
- iDarkDesign
- Transformer
Bericht
Eeuwige roem Hans. Bij de volgende tuning show richten we wel een ruimte in voor alleen de MINI. Kunnen we allemaal staan.
iDD
iDD
- iDarkDesign
- Transformer
Bericht
iDD....... ra ra wie er dan boven jou staan
De op twee na mooiste toch wel hoor Hans.Hans schreef:Nee, dank je.. ik hoef er niet in.. maarja, ik heb ook de lelijkste Mini van jullie allemaal
iDD....... ra ra wie er dan boven jou staan
- Number 19
- Enthousiast
Bericht
Voor wat staan de ... bij stage IV?
Aangezien Beek werkt met Alta ga ik misschien eens luisteren voor die turbokit. (droom voor binnen 5jaar (als ie afgeschreven is)
)
Klinkt zeer goed en mooie prijzen.Hans schreef:Die supersprint spruitjes zijn niet goedkoopmaar, we gaan binnenkort even kijken hoeveel vermogenswinst dit oplevert
Hij komt onder de GP! Heb ook even mogen spieken in zijn nieuwe prijslijst..
Stage 1 voor Cooper-s 190PK of meer hangt af van de motor.. (ze verschillen nogal) €325,-
Stage 2 met ALTA Pulley 15% en software op maat 200pk* €795,-
Stage 3 met ALTA Pulley 15% software en Milltek spruitstuk, incl. metaal cat 225pk* € 1995,-
Stage 4 met ALTA pulley 15% software, ALTA intercooler, spruitstuk metaal cat etc.. 235pk* €3445,-
Dit is incl. 19% BTW
*is nog niet getest op de Rollenbank.. dus kan nog afwijken!
wel gaaf dat ze met ALTA gaan werkenzo beetje mijn favoriete merk in pulley's etc..
Voor wat staan de ... bij stage IV?

Aangezien Beek werkt met Alta ga ik misschien eens luisteren voor die turbokit. (droom voor binnen 5jaar (als ie afgeschreven is)

- Berthil
- Volledig MINI minded!
Bericht
MTH spruitstuk met Milltek uitlaat werkt uitstekend kan ik uit eigen ervaring zeggen.
Theoretisch zijn volledige lijnen denk ik ook het best op elkaar afgestemd, hoe het echter in de praktijk uitpakt is altijd moeilijk te bepalen. Ik weet b.v. dat de MTH software niet lekker werkt met een Milltek spruitstuk, daar is al over geschreven op mini2.com.
Theoretisch zijn volledige lijnen denk ik ook het best op elkaar afgestemd, hoe het echter in de praktijk uitpakt is altijd moeilijk te bepalen. Ik weet b.v. dat de MTH software niet lekker werkt met een Milltek spruitstuk, daar is al over geschreven op mini2.com.
- Hans
- Volledig MINI minded!
Bericht
Weet het prijsje van het Supersprint spruitstuk..
spruitstuk €611,-
metaal cat €1046,-
dit is incl btw.. en klaas komt nog met clubprijzen..
maar, wat een prijs zeg! de Metaal Cat is nog duurder dan het spruitstuk..
maar hier schijnt het verschil ook in te zitten (samen met de 4-2-1 pijp).. of de Cat gewoon weg laten
(het kan namelijk wel, heb het al gevraagd
)
spruitstuk €611,-
metaal cat €1046,-

dit is incl btw.. en klaas komt nog met clubprijzen..
maar, wat een prijs zeg! de Metaal Cat is nog duurder dan het spruitstuk..
maar hier schijnt het verschil ook in te zitten (samen met de 4-2-1 pijp).. of de Cat gewoon weg laten

Onze sponsors