Even een ritje gemaakt met de RMS tester aangesloten op de ECU via de MTH interface en een keer flink doorgetrokken in zijn twee. Dat leverde de volgende resultaten (en vragen) op.
Compressordruk van 0,176 naar 2,0024 bar
Ik wist niet dat ik zo hoog zat in compressordruk, dit is toch heel hoog?
Druk voor de compressor 0,1581 tot 0,9966 bar
Wat is dit voor getal? Is dit de luchttoevoer druk vanuit het luchtfilter? Een lage waarde duidt er misschien op dat er niet genoeg lucht kan worden aangezogen?
Compressorluchttemp. 24,75 tot 35,25 graden (buitentemperatuur 10 graden)
Dat is denk ik een hele mooie waarde dankzij de watergkoelde intercooler.
Koelwatertemp. 90,75 tot 96 graden
Door korte probeerritjes met doortrekken en daarna stilstaan om de waarden te onderzoeken is de koelwatertemperatuur kennelijk aan de hoge kant.
Het programma geeft ook nog voor elke cilinder een Zundwinkel waarde in kW, wie weet wat dat is? Vrij vertaald is het de ontstekinghoek maar die is toch niet in kW?
Het ou ook wel eens interessant zijn om te zien wat een standaard S, JCW en de GP doet

