Wat in september? Andere providers? Ik ben niet zo T-mobileMaVaEe schreef: Ik denk dat ik wacht tot september...
Het Apple topic
- Ries
- Volledig MINI minded!

Bericht
Hopelijk komt vodafone met een goed aanbod.
Witte iPhone hoeft van mij niet. Trouwens hoezo marketing? Eerst iedereen gek maken met een zwarte en dan, ohh laten we ook de witte wat later uitbrengen.
Hmmm ik ben benieuwd of ze een aanpassing zullen doen ivm antenne.
Maar eind september evalueren, zal dan dus okt/nov op de markt zijn (op zijn vroegst)
Witte iPhone hoeft van mij niet. Trouwens hoezo marketing? Eerst iedereen gek maken met een zwarte en dan, ohh laten we ook de witte wat later uitbrengen.
Hmmm ik ben benieuwd of ze een aanpassing zullen doen ivm antenne.
Maar eind september evalueren, zal dan dus okt/nov op de markt zijn (op zijn vroegst)

- MaVaEe
- Koeien-teller
Bericht
Bij de witte hebben ze problemen met de productie. Ze kunnen niet de goede hoeveelheid verf vinden om zowel het wit te krijgen en het niet te dik te maken zodat de electronica niet meer past. 
Ik verwacht nog altijd dat ze met een coating komen op de metalen rand.
Ik verwacht nog altijd dat ze met een coating komen op de metalen rand.
- WoK
- Volledig MINI minded!

Bericht
Apple blijft gewoon een hoog gadget gehalte te hebben..
en van daaruit toch redelijk richting de apple...
Alleen....ik ben benieuwd naar OS. Ben niet zo bang voor ontvangst sterkte...
die zal in NL wel goed genoeg zijn om normaal te kunnen fungeren
Nou...ben niet van plan om een Android te nemen (al zijn daar wel weer goede verhalen over...)MaVaEe schreef:Lol je hebt hetzelfde als ik heb!![]()
Ik denk dat ik wacht tot september... OF toch een Android telefoon...
Apple blijft gewoon een hoog gadget gehalte te hebben..
en van daaruit toch redelijk richting de apple...
Alleen....ik ben benieuwd naar OS. Ben niet zo bang voor ontvangst sterkte...
die zal in NL wel goed genoeg zijn om normaal te kunnen fungeren
- Ivo
- Volledig MINI minded!

Bericht
Ik wou eerst ook een iPhone nemen bij mijn nieuwe abonnement, maar de 4 komt voor mij te laat in Nederland. Nog even getwijfeld om dan een 3GS te nemen, maar door de erg positieve verhalen op internet heb ik voor een HTC Desire (met Android) gekozen. Ik heb 'm nu een week en het is echt een heel fijn ding. Android bevalt me ook erg goed. Wat mij betreft doet deze HTC helemaal niets onder voor een iPhone.

- mini7benno
- Volledig MINI minded!

Bericht
Net gekocht, liep er bij toeval langs in de MM, nix geen rij ofzo en nog netjes geholpen ook. Dit terwijl de MM toch min of meer bekend staat als dozen schuiver.
Kijken wat Wendy ervan vind als ze thuiskomt.
Kijken wat Wendy ervan vind als ze thuiskomt.
- Marcel Always Open
- Cabrio-King
Bericht
De telefoongekte gaat volledig aan mij voorbij, maar zo'n Ipad is toch wel heel leuk. Maar zou het nou slim zijn om nog even te wachten, omdat het nog zo'n nieuw product is kunnen er nog kinderziektes verschijnen???
Gr, Marcel
Why straight when you can corner?
"The UJ flag and the chrome add another 100HP"
Why straight when you can corner?
"The UJ flag and the chrome add another 100HP"
- MaVaEe
- Koeien-teller
Bericht
Nieuw product? Ligt al vanaf april in de winkel in de USA dus daar hebben ze het mogen testen op kinderziektes.Marcel Always Open schreef:De telefoongekte gaat volledig aan mij voorbij, maar zo'n Ipad is toch wel heel leuk. Maar zou het nou slim zijn om nog even te wachten, omdat het nog zo'n nieuw product is kunnen er nog kinderziektes verschijnen???
Onze sponsors