Het grote iPhone topic!
- shopalicious
- Be Mini
Bericht
Aaah
, wilde gister effe nieuwe muziek op iPhone 3gs 16gb knallen. Melding dat er nieuwe software beschikbaar was, dus maar gedownload. (toestel is origineel, dus wat kan er mis gaan?) Na een half uur blijft toestel in recovery staan. Pogingen om software te herstellen, lopen mis op controle bij Apple.
Telefoontje naar T-mobile:
Tsja mevrouwtje, die is dood. Belt u de uitvaartondernemer maar.
Toestel moet retour, duurt minstens 10 dagen. Dan waarschijnlijk vervangend toestel...
Hier misschien nog tips om toestel te reanimeren?
Alvast bedankt!

Telefoontje naar T-mobile:
Tsja mevrouwtje, die is dood. Belt u de uitvaartondernemer maar.
Toestel moet retour, duurt minstens 10 dagen. Dan waarschijnlijk vervangend toestel...
Hier misschien nog tips om toestel te reanimeren?
Alvast bedankt!

- Onnof
- Enthousiast
Bericht
Vannochtend vanaf 8 uur aan het bellen geweest naar T-mobile voor de iPhone 4!
Om 8:30 iemand te pakken gekregen die mijn nummer noteerde aangezien er nog 81 voor mij waren!
9 uur gebeld dor Tmobile, en mijn Witte iPhone 4, 16GB is gereserveerd (H).
Echter wel een levertijd van 8 weken

Nog meer mensen hem al gepre-orderd?
Om 8:30 iemand te pakken gekregen die mijn nummer noteerde aangezien er nog 81 voor mij waren!
9 uur gebeld dor Tmobile, en mijn Witte iPhone 4, 16GB is gereserveerd (H).
Echter wel een levertijd van 8 weken

Nog meer mensen hem al gepre-orderd?

- shopalicious
- Be Mini
Bericht
Ja, aan het eind van de softwareherstel geeft pc de melding: controleren bij Apple. Daarna krijg ik een foutmelding 1601 of 1602.MaVaEe schreef:Lopen mis op controle bij Apple?

- MaVaEe
- Koeien-teller
Bericht
Oplossing die ze op internet aandragen is het verwijderen en opnieuw instaleren van iTunes EN de Apple Mobile Device Support. Vooral het laatste is daar van belang. Heb je dat al geprobeerd?
http://support.apple.com/kb/HT1923?viewlocale=en_US
En nooit gejailbreaked of unlocked? Ook geen andere iPhone gejailbreaked of unlocked op die PC gehad?shopalicious schreef:Ja, aan het eind van de softwareherstel geeft pc de melding: controleren bij Apple. Daarna krijg ik een foutmelding 1601 of 1602.MaVaEe schreef:Lopen mis op controle bij Apple?
Oplossing die ze op internet aandragen is het verwijderen en opnieuw instaleren van iTunes EN de Apple Mobile Device Support. Vooral het laatste is daar van belang. Heb je dat al geprobeerd?
http://support.apple.com/kb/HT1923?viewlocale=en_US
- shopalicious
- Be Mini
Bericht
Net weer geprobeerd:
Alles van Apple verwijderd in het configuratiescherm. Opnieuw opgestart. iTunes opnieuw gedownload. iTunes ziet iPhone niet. In DFU geprobeerd firmware te herstellen: error 3194.
Weer niets.
Pogingen om in andere pc's met oudere versies iTunes te herstellen ook geen resultaat.
Begint er toch op te lijken dat er niets meer aan te doen is...
Alles van Apple verwijderd in het configuratiescherm. Opnieuw opgestart. iTunes opnieuw gedownload. iTunes ziet iPhone niet. In DFU geprobeerd firmware te herstellen: error 3194.
Weer niets.
Pogingen om in andere pc's met oudere versies iTunes te herstellen ook geen resultaat.
Begint er toch op te lijken dat er niets meer aan te doen is...

- MaVaEe
- Koeien-teller
Bericht
3194? Probeer je dan niet te herstellen naar iOS 3.1.3?
Heb je dit al geprobeerd:
http://gods1j22.wordpress.com/2010/07/0 ... -313-html/
Heb je dit al geprobeerd:
http://gods1j22.wordpress.com/2010/07/0 ... -313-html/
- shopalicious
- Be Mini
Bericht
Als ik deze string probeer toe te voegen aan hosts
74.208.10.249 gs.apple.com
kan ik daarna het bestand niet opslaan wegens ontbreken juiste machtiging, terwijl ik toch als administrator ben ingelogd. Suggestie?
74.208.10.249 gs.apple.com
kan ik daarna het bestand niet opslaan wegens ontbreken juiste machtiging, terwijl ik toch als administrator ben ingelogd. Suggestie?

- shopalicious
- Be Mini
Bericht
OK Host gewijzigd. iPhone aangesloten. Blijft nu hangen op iPhone op herstel voorbereiden. Dan zoekt hij naar usb driver, maar kan deze niet vinden. Vraagt dan om schijf om usb driver te installeren.
Verder kom ik dan niet...tot de volgende foutmelding komt.
Verder kom ik dan niet...tot de volgende foutmelding komt.

- Woosh!
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
Bericht
Bedoel je daarmee dat andere netwerken de iPhone 4 niet gaan leveren in NL?
Waar heb je die info vandaan?WoK schreef:Hoor dat de iPhone 4 in NL toch op t-mobile gezet wordt...
Bedoel je daarmee dat andere netwerken de iPhone 4 niet gaan leveren in NL?
The Transporter - "Always on a mission.."
The exes:
- Subaru Forester 2.0XT AWD A/T (04/2003)
- Mazda MX-5 1.8i 16V Touring (05/2000)
The one that started it all...
- MINI One D (11/2009)

The exes:
- Subaru Forester 2.0XT AWD A/T (04/2003)
- Mazda MX-5 1.8i 16V Touring (05/2000)
The one that started it all...
- MINI One D (11/2009)

- GreyCooperS
- Forum Junky
Bericht
Zojuist de bevestiging gehad voor een iPhone 4 32G in het zwart...
kan die naast de 2x 3G, 2 x 3Gs en de MBP
hoop at de antenne beetje meewerkt met dat hoesje, maar ben gewoon ge*l op de vormgeving
kan die naast de 2x 3G, 2 x 3Gs en de MBP

Onze sponsors