Goedendag mensen,
Ik heb sinds kort een mini cooper uit 2002. Nu merk ik al sinds de aankoop dat ( bij proefrijden niet harder dan 80 gereden ) de versnellingsbak een gierend geluid maakt in de 3e ( heel lichtjes, gelijk aan het toerental waarbij het gieren in zijn 5 begint ) en in de 5e versnelling ( vanaf 100 km/u hoor je het heel goed/irritant ). Houd dit in dat de lagers van de 3e en 5e versnelling vervangen moeten worden, of is er dan al veel meer aan de hand. Dit omdat hij nu nog in de garantieperiode valt. Ik heb al op het forum gezocht naar een antwoord, maar kon niet echt een vergelijkbaar probleem vinden dus vandaar dat ik de vraag stel.
m.v.g. Wilco
Gierend geluid in 3e en 5e versnelling
- Glenn-DUB
- Be Mini
Bericht
Ik zou terug gaan naar de garage waar je hem gekocht heb en de bak laten reviseren als die toch nog in de garantie zit.
2002 modellen hebben de Midland bakken als ik me niet vergis (correct me if i'm wrong) en dat is een bekend probleem hier op het forum, zoek maar es onder de zoekfunctie
2002 modellen hebben de Midland bakken als ik me niet vergis (correct me if i'm wrong) en dat is een bekend probleem hier op het forum, zoek maar es onder de zoekfunctie
Terug naar “MINI R50 (One/Cooper), R52 (Cabrio), R53 (Cooper S)”
Onze sponsors