iPod aansluiten op Radio Boost in Cooper S

De binnenkant, alles over het interieur, audio, navigatie, carkits etc.
PPCS
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

06 okt 2006, 17:56

Beste forummers,

Met grote interesse lees ik dit topic. Ik heb bij mijn mini een ipod ding besteld om mijn nano (oude model inmiddels. Dat gaat snel) aan te kunnnen sluiten. Nu las ik in het boekje dat alle ipods daar aan kunnen en via de radio bediend kunnen worden. De site vermeld echter dat alleen ipods vanaf generatie 3 oid en de ipod mini aangesloten kunnen worden. Begin me nu zorgen te maken of de nano er wel aan kan. Oh en weten jullie of de kabel gelijk de ipod van stroom voorziet???

Gr,

PP

Nog 2 weken en dan komt mn minitje :P :P :P
iDarkDesign
Transformer

06 okt 2006, 18:02

Ja hoor de mijne doet het prima. Ze bedoelen met vanaf de derde generatie de ipods die een dock-connector aansluiting hebben.

iDD...... dat zijn alleen de HELE oude die dat niet hebben
Maaij
King of the Groupbuy
Contacteer:

06 okt 2006, 20:10

Je iPod wordt dan ook gelijk van stroom voorzien :)
PPCS
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

07 okt 2006, 22:43

Geweldig, weer een zorg minder. Dus ik kan de nano ook via de radio interface bedienen. Scheelt weer mappen vol cd's in de wagen.

Dank voor de reacties en gr,

PP
PPCS
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

10 nov 2006, 14:11

Ik had nog even een vraagje over de Ipod aansluiting van mini. Ik lees iets in de gebruiksaanwijzing dat je 5 voorkeurs mappen kunt maken.
Te weten MINI1 t/m 5. Welke mappen moet je zo noemen. Artiesten/afspeellijsten enz. Wie kan me dit een beetje uitleggen, want zoals ik het nu gebruik is het niet heeeeel handig.

Gr,

PP
FunkyRAT
Be Mini
Be Mini

10 nov 2006, 15:00

je moet je afspeellijst in itunes de naam MINI 1 tot 5 geven, die worden afgespeeld, 6 is shuffle en 7 is wat je laatst gespeeld heb. Staat vrij duidelijk in de MINI handleiding hoor :roll: :mrgreen:
PPCS
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

10 nov 2006, 15:58

Tot zo ver kom ik idd mee, maar ik heb altijd ruzie met Itunes @#$%^&* programma. IK heb nu 5 afspeellijsten aangemaakt genaamd MINI1 t/m 5. Ik krijg er nu geen nummers in. Ik wil nu natuurlijk aangeven welke nummers uit de Ipod in MINI1 enz zitten.

Heb normaal geen enkel probleem met computers, maar Hellup ik schiet Itunes nog een keer af >:(
mikev
One wheel wonder
One wheel wonder

10 nov 2006, 16:12

Ik ben ook in het bezit van de originele MINI Ipod interface maar ben eigenlijk niet echt heel erg te spreken over de geluidskwaliteit. Er zit bij mij na +/- 5 sec een soort digitale ruis, suis toon doorheen die ook harder wordt als je het volume harder zet.

Willen de people met dezelfde ipod interface eens een rustig muziekje of het eind van een nummer eens flink hard zetten om te luisteren of jullie diezelfde ruis hebben.

Ik heb het probleem ook al bij mijn dealer aangegeven, die hebben geluisterd (met 2 ipods en verschillende muziek) en ook het ruisje geconstateerd. Ze hebben het probleem bij BMW Nederland neergelegd.

Dus ik ben benieuwd of jullie hier ook last van hebben.

@FunkyRAT, heb jij ook de ipod interface? Mag ik misschien een keer bij jou in de auto luisteren of jij ook een ruisje hebt?
iDarkDesign
Transformer

10 nov 2006, 16:30

Ik hoor het ruisje niet, maar dat kan ook komen doordat ik geen hoge tonen hoor (tot 16.000 Hz ofzo).

iDD...... behalve dat er geen titels op de radio staan ben ik er zeer tevreden mee
PPCS
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

10 nov 2006, 17:03

Hehe, eindelijk de strijd met itunes gewonnen :P . Wat betreft die ruis. Ik kan me enorm aan dat soort dingen irriteren en hoor vaak dingen die andere niet horen, maar een ruis hoor ik niet. Hooguit dat het geluid iets dieper klinkt dan een cd. Ik zal eens een stukje zachte muziek opzetten en dan flink hard.

Gr,

PP
FunkyRAT
Be Mini
Be Mini

15 nov 2006, 14:05

mikev schreef:@FunkyRAT, heb jij ook de ipod interface? Mag ik misschien een keer bij jou in de auto luisteren of jij ook een ruisje hebt?
ja mag wel, alleen voorlopig kan het niet want de MINI staat bij de garage :(
mikev
One wheel wonder
One wheel wonder

16 nov 2006, 09:46

@PPCS... Ej heb je toevallig al even kritisch naar je iPod kunnen luisteren?

@FunkyRAT... toch niets ernstig hoop ik? Is er een topic van? :?
PPCS
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

16 nov 2006, 10:44

Ik weet niet hoe hard je je geluid zet, maar ik hoor geen ruis. Het geluid is iets iets doffer dan cd, maar dat is echt marginaal en niet storend.

Succes met de ruis :D
Maaij
King of the Groupbuy
Contacteer:

16 nov 2006, 13:22

Ik hoor met de IceLink ook geen ruis. Volgens mij ook afhankelijk van de kwaliteit van de MP3tjes.
MrSparco
Nieuwsgierig
Nieuwsgierig

iPod aansluiten op Radio Boost in Cooper S

23 mar 2007, 12:17

Hello

Kheb paar weken geleden een Cooper S Cabrio overkocht van de garage, met een Radio Boost in met Hamann boxen en een Ipod aansluiting. Ben vorige week mijn Ipod gaan kopen, nu wou ik proberen die aan te sluiten maar dat blijkt precies niet te lukken. Als ik mijn Ipod op de fiche die in mijn handschoenkastje connecteer met mijn ipod, zou er volgens het boekje op de display van mijn Ipod MINI moeten komen en moet ik naar het kanaal van mijn cd speler gaan! Wel ik heb mijn ipod 15 min (ik heb nog maar een 3000 liedjes erop staan) laten insteken en naar mijn CD interface gegaan, maar niets komt er op het scherm! Heeft er iemand enig idee?

Thx
P.S. Ik heb het model van november 2006

Terug naar “Interieur en audio”