en niet eens van mij!jbcola schreef:Euhmmmm, al 7 paginas en nog maar 1 foto.....![]()
![]()
Ragnar's MCCS
- MiniBeardie XL
- Volledig MINI minded!

Bericht
Inderdaad even contact opnemen met Louis van ACE Automotive. Hij kan je alles vertellen over de mogelijkheden om net wel of net niet legaal te rijden.
Voordeel van de mijne (en dus ook die van Nathalie (zelfde folie)) is dat de achterste zijruiten aanzienlijk donkerder zijn. Dus er is een duidelijk verschil met de voorste zijruiten. Het valt dan wat minder op dat de voorzijde ook (teveel) is getint.
Trouwens ook wel bijzonder dat in de wet staat ". . . te waarborgen dat de bestuurder vanuit het voertuig voldoende zicht heeft." en dat je bekeurd wordt omdat mijnheer agent je van buitenaf niet kan zien zitten . . .
Maar genoeg over tinten en lichtdoorlaatbaarheid. Foto's willen we zien
Voordeel van de mijne (en dus ook die van Nathalie (zelfde folie)) is dat de achterste zijruiten aanzienlijk donkerder zijn. Dus er is een duidelijk verschil met de voorste zijruiten. Het valt dan wat minder op dat de voorzijde ook (teveel) is getint.
Trouwens ook wel bijzonder dat in de wet staat ". . . te waarborgen dat de bestuurder vanuit het voertuig voldoende zicht heeft." en dat je bekeurd wordt omdat mijnheer agent je van buitenaf niet kan zien zitten . . .
Maar genoeg over tinten en lichtdoorlaatbaarheid. Foto's willen we zien
- GreyCooperS
- Forum Junky
Bericht
Je nieuwe fiets ziet er echt dikkie dik uit, kerel.
Bedankt voor het stukkie sturen gisteren....Damn, ik mis mn S
Al verschil gevoeld op de terugweg?
Bedankt voor het stukkie sturen gisteren....Damn, ik mis mn S
Al verschil gevoeld op de terugweg?
- Ragnar
- Volledig MINI minded!

- Contacteer:
- mushrop
- Volledig MINI minded!

Bericht
en hoe doe je nu de deur open? Of zit 'ie alleen op de rechterdeur?
Vind het persoonlijk geen verbetering...
Vind het persoonlijk geen verbetering...
MINI Dubman '07 PureSilver
So far: * JCW Recaro seats * JCW leather/alcantara steering wheel * carbon dashpanels * S frontbumper * JCW upper grill with chrome surroundings * chromeline undergrill * S fuel cap * Cobra Evo1 coilovers * Cooper S rear bumper * Cooper S exhaust * RH ZW1 17x8 front/17x8,5 rear * stage2 tuning BR performance 152pk/330Nm * open downpipe * Porsche diesel logo's * ekte fake Akrapovic uitlaattips *
To do: * wilwood brakes front * HardRace adjustable camberlinks * camberplates * powerflex draagarmrubbers * LED dagrijverlichting * M7 anti-mushroomingplates * Direnza Intercooler *
Project2 Performance www.facebook.com/project2performance

So far: * JCW Recaro seats * JCW leather/alcantara steering wheel * carbon dashpanels * S frontbumper * JCW upper grill with chrome surroundings * chromeline undergrill * S fuel cap * Cobra Evo1 coilovers * Cooper S rear bumper * Cooper S exhaust * RH ZW1 17x8 front/17x8,5 rear * stage2 tuning BR performance 152pk/330Nm * open downpipe * Porsche diesel logo's * ekte fake Akrapovic uitlaattips *
To do: * wilwood brakes front * HardRace adjustable camberlinks * camberplates * powerflex draagarmrubbers * LED dagrijverlichting * M7 anti-mushroomingplates * Direnza Intercooler *
Project2 Performance www.facebook.com/project2performance

- Woosh!
- Volledig MINI minded!

- Contacteer:

Bericht
ik vind het wel kicke dat logo!
gaat dat wel goed met het subtiel dichtgooien van de deur?
Ik kan me voorstellen dat de deur iets de rubbers induwt en dat dan het logo een tik kan krijgen?
gaat dat wel goed met het subtiel dichtgooien van de deur?
Ik kan me voorstellen dat de deur iets de rubbers induwt en dat dan het logo een tik kan krijgen?
The Transporter - "Always on a mission.."
The exes:
- Subaru Forester 2.0XT AWD A/T (04/2003)
- Mazda MX-5 1.8i 16V Touring (05/2000)
The one that started it all...
- MINI One D (11/2009)

The exes:
- Subaru Forester 2.0XT AWD A/T (04/2003)
- Mazda MX-5 1.8i 16V Touring (05/2000)
The one that started it all...
- MINI One D (11/2009)

Onze sponsors