Dan kan je er ook zo'n vlammenkitje in bouwen!
iDD
Cooper (S) Tunen.. via Beek Autoracing
- werner
- Volledig MINI minded!
Bericht
PS. met APK in het vooruitzicht, zal er toch een kat onder moeten.
Dan kun je ook gelijk oordoppen aan laten metenHans schreef:Weet het prijsje van het Supersprint spruitstuk..
spruitstuk €611,-
metaal cat €1046,-![]()
dit is incl btw.. en klaas komt nog met clubprijzen..
maar, wat een prijs zeg! de Metaal Cat is nog duurder dan het spruitstuk..
maar hier schijnt het verschil ook in te zitten (samen met de 4-2-1 pijp).. of de Cat gewoon weg laten(het kan namelijk wel, heb het al gevraagd
)

PS. met APK in het vooruitzicht, zal er toch een kat onder moeten.
- werner
- Volledig MINI minded!
Bericht
PS. heb ik nou goed begrepen dat de software van de GP het zelfde is als van de standaard works?
Veel meer dan die 210/218PK zit er echt niet in. Met zo'n ander spruitje krijg je misschien iets meer trekkracht onderin, maar daar zit jij toch niet op te wachtenHans schreef:Nog meer herrie.. daar zit ik niet op te wachten..ik vind het geluid precies goed zo! Dus ik hoop dat die Supersprint ook een beetje normaal geluid produceerd.

PS. heb ik nou goed begrepen dat de software van de GP het zelfde is als van de standaard works?
- FastBunny
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
Bericht
Eerst een spruitstukje
En dat passen van de GP file op een Works gaan Marjolein en ik in de toekomst doenHans schreef:Yep! software hetzelfde.. nou ja, bijna hetzelfde tot 5500 toeren hetzelfde daarna iets anders maar de GP file past op een standaard Works.. (en stiekum hoop ik op 225pk..)

- Sid
- Volledig MINI minded!
Bericht
beek krijgt binnenkort van mij een rekening van 800 euro, gezien ik dit heb betaald voor de digitune software.
toen mijn software werd uitgelezen werd vrolijk gezegd door paul dat ze aan de hand van deze software verder gaan optimaliseren. Ik zou niks verder hoeven te betalen, gezien ik al de software beschikbaar heb gesteld plus mijn auto (dat zou aanstaande vrijdag gebeuren) voor verdere aanpassingen.
nu moet ik opeens vrijdag 200 euro meenemen om mijn eigen software verder te laten optimaliseren! Belachelijk, want ze gaan deze software daarna ook nog eens aan jullie verkopen!
op deze manier is het natuurlijk geen zaken doen. ze schieten ernstig tekort als je het mij vraagt. eerst beloftes maken om mijn software te pakken te krijgen (die kennelijk heel behoorlijk is, 29pk erbij op een one) en vervolgens terug trekken.
toen mijn software werd uitgelezen werd vrolijk gezegd door paul dat ze aan de hand van deze software verder gaan optimaliseren. Ik zou niks verder hoeven te betalen, gezien ik al de software beschikbaar heb gesteld plus mijn auto (dat zou aanstaande vrijdag gebeuren) voor verdere aanpassingen.
nu moet ik opeens vrijdag 200 euro meenemen om mijn eigen software verder te laten optimaliseren! Belachelijk, want ze gaan deze software daarna ook nog eens aan jullie verkopen!
op deze manier is het natuurlijk geen zaken doen. ze schieten ernstig tekort als je het mij vraagt. eerst beloftes maken om mijn software te pakken te krijgen (die kennelijk heel behoorlijk is, 29pk erbij op een one) en vervolgens terug trekken.
- Hans
- Volledig MINI minded!
Bericht
@sid, dit is niet echt netjes van je.. je laat toch je Mini fijn tunen door Beek?! Natuurlijk doen ze dit niet voor niks.. hij gaat waarschijnlijk de rollenbank op om het te optimaliseren voor jouw mini.. Beek rekent €77,- ecxl BTW per uur.. dus €200,- betalen voor software op maat is super netjes, ga jij maar eens een tuner vinden die dat voor zo'n bedrag doet.. ik heb ook gewoon moeten betalen voor mijn software op maat en mijn file gaan ze ook gebruiken voor andere Works of GP's.. ik ga ze daar toch ook geen rekening voor sturen.. doe normaal zeg! 

Onze sponsors