Maar idd die koppeltoename is echt zo lekker, al rij je bijv. 80 in zn 5 achter iemand, gewoon wat gas erbij en je haalt zo in, terugschakelen is geeneens nodig!!
Adrenalin Junkie's COOPER "S" - FOR SALE
- Adrenalin Junkie
- Volledig MINI minded!

Bericht
Ik zei het je
Maar idd die koppeltoename is echt zo lekker, al rij je bijv. 80 in zn 5 achter iemand, gewoon wat gas erbij en je haalt zo in, terugschakelen is geeneens nodig!!

MINI COOPER S R53 pre-facelift

- jean
- Mod virus alert!

Bericht
Jaja echt,
zat gisteren voor een zware audi, ik denk 3.0tdi , in z'n 5 met zo'n 110km/h. Hij zat maar te duwen, plaats voor mij, even gas erop en hij was verdwenen in m'n spiegel... Zaaalig
Adrenalin Junkie schreef:Ik zei het je![]()
![]()
![]()
Jaja echt,
zat gisteren voor een zware audi, ik denk 3.0tdi , in z'n 5 met zo'n 110km/h. Hij zat maar te duwen, plaats voor mij, even gas erop en hij was verdwenen in m'n spiegel... Zaaalig
- Adrenalin Junkie
- Volledig MINI minded!

Bericht
pfff nee, for the time being, ben blij dat ik m terug heb!!!
Wat een verschil zeg, die powerflex rubber voor de draagarmen voor... ik voelde het gelijk vanaf de eerste keer dat ik de koppeling liet opkomen...
De MINI rijdt nu echt helemaal perfect!
Wat een verschil zeg, die powerflex rubber voor de draagarmen voor... ik voelde het gelijk vanaf de eerste keer dat ik de koppeling liet opkomen...
De MINI rijdt nu echt helemaal perfect!

- mushrop
- Volledig MINI minded!

Bericht
ja!
MINI Dubman '07 PureSilver
So far: * JCW Recaro seats * JCW leather/alcantara steering wheel * carbon dashpanels * S frontbumper * JCW upper grill with chrome surroundings * chromeline undergrill * S fuel cap * Cobra Evo1 coilovers * Cooper S rear bumper * Cooper S exhaust * RH ZW1 17x8 front/17x8,5 rear * stage2 tuning BR performance 152pk/330Nm * open downpipe * Porsche diesel logo's * ekte fake Akrapovic uitlaattips *
To do: * wilwood brakes front * HardRace adjustable camberlinks * camberplates * powerflex draagarmrubbers * LED dagrijverlichting * M7 anti-mushroomingplates * Direnza Intercooler *
Project2 Performance www.facebook.com/project2performance

So far: * JCW Recaro seats * JCW leather/alcantara steering wheel * carbon dashpanels * S frontbumper * JCW upper grill with chrome surroundings * chromeline undergrill * S fuel cap * Cobra Evo1 coilovers * Cooper S rear bumper * Cooper S exhaust * RH ZW1 17x8 front/17x8,5 rear * stage2 tuning BR performance 152pk/330Nm * open downpipe * Porsche diesel logo's * ekte fake Akrapovic uitlaattips *
To do: * wilwood brakes front * HardRace adjustable camberlinks * camberplates * powerflex draagarmrubbers * LED dagrijverlichting * M7 anti-mushroomingplates * Direnza Intercooler *
Project2 Performance www.facebook.com/project2performance

- Ragnar
- Volledig MINI minded!

- Contacteer:
- Adrenalin Junkie
- Volledig MINI minded!

- Ragnar
- Volledig MINI minded!

- Contacteer:
- Adrenalin Junkie
- Volledig MINI minded!

Bericht
JA beetje weinig tijd voor gehad - vakantie - werk - maar komt goed 

- Adrenalin Junkie
- Volledig MINI minded!

Bericht
Tsja, het was gewoon veel vlotter gegaan als de vorige eigenaar niet alle inbus bouten naar de tering had gedraaid - ik had er dus ook even werk aan, om het netjes voor elkaar te krijgen - daar wil ik gewoon even tijd voor maken 
Een voorbeeldje:
Deze moer zit vastgelast op dit deel, bij anderen waren die moeren ook al afgebroken, deze heb ik ook los moeten slijpen / slaan.
Knap hoor, een inbusbout er zo doorheen jensen:

Voltooid:

Met de middenarmsteun ook ingebouwd
En nog dank aan Dick (jbcola) voor alle tips
Een voorbeeldje:
Deze moer zit vastgelast op dit deel, bij anderen waren die moeren ook al afgebroken, deze heb ik ook los moeten slijpen / slaan.
Knap hoor, een inbusbout er zo doorheen jensen:

Voltooid:

Met de middenarmsteun ook ingebouwd
En nog dank aan Dick (jbcola) voor alle tips

Onze sponsors