Afterparty 1 augustus NewMINIclub Ringtrip
- Marcel Always Open
- Cabrio-King
Bericht
Sorry Dick (JBcola) ik heb u niet op de foto staan

Gr, Marcel
Why straight when you can corner?
"The UJ flag and the chrome add another 100HP"
Why straight when you can corner?
"The UJ flag and the chrome add another 100HP"
- Ossie
- The Calendar Guy
Bericht
Dus deze zijn uit jou hand geschoten, nice en PM.
LOL, was het iets te ruig voor je? Fijn dat ik je een gunst terug heb kunnen doen met dit ritje.Marcel Always Open schreef:Ossie
Foto's op groot formaat zijn per pb op te vragen (email adres noemen). In mijn gallery staan ze allemaal met het fotonummer erbij.
Ik heb nog niks bewerkt aan de foto's behalve verkleinen, ben namelijk helemaal gesloopt van een hele dag rijden , lopen, fotograferen en meerijden. Ossie nog bedankt, was erg gaaf. Caroussel deed wel zeer...![]()
Dus deze zijn uit jou hand geschoten, nice en PM.

- werner
- Volledig MINI minded!

Bericht
@ Berthil, ik wilde eigenlijk het parkeerterein op rijden maar moest door. Ik had alleen geen pas bij me dus moest even Cora roepen die met de pas kwam aan rennen
Ik mocht daar niet stil staan dus vandaar die marshal
Zo wij zijn ook weer thuis van een geweldige dag!Berthil schreef:Waarom moest jij je daar melden Werner?
@ Berthil, ik wilde eigenlijk het parkeerterein op rijden maar moest door. Ik had alleen geen pas bij me dus moest even Cora roepen die met de pas kwam aan rennen
- the blue lobster
- Niko N.
- Contacteer:
Bericht
@ Maarten: Thanks.
Werner en Peter komen er ook aan.
Eerst voor hij gaat slapen, "De schrik van Vlaanderen".

Werner en Peter komen er ook aan.
Eerst voor hij gaat slapen, "De schrik van Vlaanderen".

" Good pictures can be planned, great pictures just happen "

- Meani
- Be Mini

- Contacteer:
Bericht
Ik ben ook weer terug in NL na 4 rondjes ring.
Wat een geweldige dag mensen. Echt weer een hoop lol gehad.
Leuk dat je nog een rondje mee bent gereden Speedy, maar veel leuker is natuurlijk dat je zelf hebt gereden
En een hoop mooie foto's weer van alle mooie/dikke mini's die voorbij zijn gekomen.
Mijn achterremmen zijn echt helemaal weg. Laatste rondje moesten de voorremmen echt alles doen omdat achter niets meer deed, dus halverwege bijna geen remdruk meer en pompend op bochten af om nog een beetje te kunnen remmen.
Das pas spannend
Toen naar huis in de file met schrapende, piepende en gillende achterremmen, dat geeft een hoop bekijks

@ Berthil: leuk om een rondje achter de Nederlandse Ringtaxi te hebben mogen rijden
Volgens mij heeft de dame die naast me zat wel een heel klein stukje van ons gefilmd. Als het zo is zal ik dit woensdag plaatsen want morgen en overmorgen ga ik met het vrouwtje naar Arcen 
Wat een geweldige dag mensen. Echt weer een hoop lol gehad.
Leuk dat je nog een rondje mee bent gereden Speedy, maar veel leuker is natuurlijk dat je zelf hebt gereden
En een hoop mooie foto's weer van alle mooie/dikke mini's die voorbij zijn gekomen.
Mijn achterremmen zijn echt helemaal weg. Laatste rondje moesten de voorremmen echt alles doen omdat achter niets meer deed, dus halverwege bijna geen remdruk meer en pompend op bochten af om nog een beetje te kunnen remmen.
Das pas spannend
Toen naar huis in de file met schrapende, piepende en gillende achterremmen, dat geeft een hoop bekijks
@ Berthil: leuk om een rondje achter de Nederlandse Ringtaxi te hebben mogen rijden
215PK, GRS Intercooler, 15% Alta compressor pulley, 102% Alta krukas pulley, M7 CAI, M7 Strut, M7 OCC, Beek tuning, BBK AP-racing, 18"Rota Subzero, KW V2, Milltek + Bastuck

- Mats
- Volledig MINI minded!

Bericht
Ziet er top uit iedereen
Hier heb ik de meeste van jullie ook voorbij zien komen op mooie foto's: http://www.pistonspy.com/v/2010/Nurburg ... 08-2010-TF Heb eerst geprobeerd iedereen hierin te linken maar er bleek iets mis te zijn met de links die ik van de site haalde dus dat lukte niet.
- Peter
- Volledig MINI minded!

Bericht
Ook ik heb enorm genoten en 4 rondje op de ring gedaan!
Zowel voor Jannie als voor mij is dit zeker voor herhaling vatbaar. Helaas geen volledig rondje op video staan maar wel een gedeelte van een rondje wat ik alleen heb gereden terwijl Jannie met Berthil mee was.
Uiteraard staat er weer een lekker muziekje op.
De Polo en Astra voor me hadden een aardig tempo wat hard genoeg was met 2 rondjes "baankennis".
Haha, ik hoor Jannie aan het eind nog over Berthil praten. Toen was ze net uitgestapt bij hem.
Zowel voor Jannie als voor mij is dit zeker voor herhaling vatbaar. Helaas geen volledig rondje op video staan maar wel een gedeelte van een rondje wat ik alleen heb gereden terwijl Jannie met Berthil mee was.
Uiteraard staat er weer een lekker muziekje op.
Haha, ik hoor Jannie aan het eind nog over Berthil praten. Toen was ze net uitgestapt bij hem.
Laatst gewijzigd door Peter op 02 aug 2010, 00:24, 1 keer totaal gewijzigd.
- the blue lobster
- Niko N.
- Contacteer:
Bericht
@ Berthil: Morgen zal ik er niet veel aan kunnen doen.
Nu nog een paar zoals beloofd, heb er nog meer leuke die volgen nog.
(zo nu eerst een douche en lekker slapen)

Nu nog een paar zoals beloofd, heb er nog meer leuke die volgen nog.
(zo nu eerst een douche en lekker slapen)

" Good pictures can be planned, great pictures just happen "

Onze sponsors