Hey Mede Mini Fanaten,
"Ik ben al een behoorlijke tijd lid van de NewMiniClub en heb me er eigenlijk (helaas) niet verder in verdiept.
Ongeveer 3,5 jaar geleden kocht ik mijn eerste Mini Cooper S R53, Dit was liefde op het eerste gezicht en ik had nog nooit zoveel plezier en fun gehad met een auto. Helaas moest ik deze noodgedwongen verkopen om dat ik op het punt stond om mijn eerste huisje te kopen!
Die jaren bleef het altijd kriebelen, ik zocht naar verschillende auto's maar kon nergens mijn passie in terug vinden! De Mini was voor mij gewoon de auto! Toch nog maar even doorsparen dan.......
Vorige week was het eindelijk zover! Ik ging mijn 2de Mini ophalen ... Ik heb mijn keus laten vallen op een zilver grijze Mini Cooper S R53 en kan mijn geluk niet op! Op dit moment ben ik nog bezig om wat lichte schade ongedaan te maken en de planning is om deze over een kleine 2 weekjes voor de deur te hebben staan! Natuurlijk zal ik mijn trots dan meteen met jullie delen".
De afgelopen week heb ik dus weer veel van jullie gesprekken stiekem gevolgd en het lijkt me nu onwijs leuk om met jullie mee te praten!
[color=Letter kleur]Ik heb daarom meteen een vraag;
Ik heb net een Aero voor en achter bumper besteld bij de Bmw dealer. Bij deze bumpers horen ook de zogenaamde rooster stickers.
Volgens Bmw zijn deze alleen te krijgen in de kleur aluminium, maar volgens mij heb ik ze al eerder gezien in het zwart. Kan iemand mij vertellen of deze bestaan en waar ik ze dan zou kunnen bestellen??
Ik ben benieuwd naar jullie reactie!
Groetjes Jeff
[/color]
JCW Aero bumper stickers?
- mini cabrio
- Volledig MINI minded!
Bericht
Leuk dat je weer een mini terug heb
gefeliciteerd!
weet niet of die stickers in zwart te verkrijgen zijn, ben niet zo heel erg thuis op het gebied van de 1e gen.
maar Rein heeft het met zijn AERO zo opgelost;

hij heeft de gaatjes uitgeboord, en het daarna netjes zwart gespoten.
vind persoonlijk dit een heel nette oplossing...
Succes!!
Groet

weet niet of die stickers in zwart te verkrijgen zijn, ben niet zo heel erg thuis op het gebied van de 1e gen.

maar Rein heeft het met zijn AERO zo opgelost;

hij heeft de gaatjes uitgeboord, en het daarna netjes zwart gespoten.
vind persoonlijk dit een heel nette oplossing...
Succes!!
Groet
- Ossie
- The Calendar Guy
Onze sponsors