Vandaag om 17:30 gespot een Mellow Yellow Cooper S gespot op het Julianaplein in Groningen.
Stond in de baan richting Assen.
Iemand van het forum?
Gr Ivo
MY Cooper S Groningen
- BlueCooperS
- Volledig MINI minded!
Bericht
Ik heb deze nog nooit gespot in Groningen en omgeving.
Gr. Johnny
.......... _\_____
.......... /__|___\__
......... (O)____(O)_\
.......... _\_____
.......... /__|___\__
......... (O)____(O)_\
- BlueCooperS
- Volledig MINI minded!
Bericht
s,morgens rond 06.30 en s,middags altijd rond 16.15 op de ring.
Maar ik rij er dagelijks,dus je zal mij ooit wel eens zienIMP schreef:Heb hem ook nog niet eerder gezien.
Zal wel eenmalig zijn.
Heb jou trouwens ook nog niet zien rijden

s,morgens rond 06.30 en s,middags altijd rond 16.15 op de ring.
Gr. Johnny
.......... _\_____
.......... /__|___\__
......... (O)____(O)_\
.......... _\_____
.......... /__|___\__
......... (O)____(O)_\
- mini diesel
- One wheel wonder
- BlueCooperS
- Volledig MINI minded!
Bericht
Anders even een keer wat afspreken in Groningen o.i.d. 

Gr. Johnny
.......... _\_____
.......... /__|___\__
......... (O)____(O)_\
.......... _\_____
.......... /__|___\__
......... (O)____(O)_\
- Tristan
- Mod virus alert!
Bericht
Hey Mini Diesel,
Waar komen we elkaar tegen ongeveer?? Wel grappig dat jij naar Leeuwarden rijdt vanuit Groningen en ik andersom
Ik zal es goed opletten, ben in de ochtend meestal nog niet helemaal wakker. Met die knalrode velgen zou je gemakkelijk te spotten moeten zijn
Nice job btw!!!
Waar komen we elkaar tegen ongeveer?? Wel grappig dat jij naar Leeuwarden rijdt vanuit Groningen en ik andersom

Ik zal es goed opletten, ben in de ochtend meestal nog niet helemaal wakker. Met die knalrode velgen zou je gemakkelijk te spotten moeten zijn

Nice job btw!!!
- mini diesel
- One wheel wonder
Bericht
Hey Tristan,
Ik kom je meestal tegen op de A7 vlakbij Groningen maar ook wel op de waldwei maar dan ga ik weer naar groningen en jij naar leewarden.
Ik rijd ook vaak in een bedrijfsauto dus kan wel kloppen dat je mij niet zo vaak ziet.
Ik kom je meestal tegen op de A7 vlakbij Groningen maar ook wel op de waldwei maar dan ga ik weer naar groningen en jij naar leewarden.
Ik rijd ook vaak in een bedrijfsauto dus kan wel kloppen dat je mij niet zo vaak ziet.
- BlueCooperS
- Volledig MINI minded!
Bericht
Wij spotten elkaar regelmatig Michael 

Gr. Johnny
.......... _\_____
.......... /__|___\__
......... (O)____(O)_\
.......... _\_____
.......... /__|___\__
......... (O)____(O)_\
- hbokh
- One wheel wonder
- Contacteer:
Bericht
Ik zie de laatste dagen regelmatig een zwarte MINI Cabrio rijden op de ring tussen Paddepoel en Vinkhuizen.
En vanmiddag stond er bij de voormalige Karwei ook een blauwe MINI met wit dak +strepen uit 2006 met een kinderstoeltje op de passagiersstoel.
Die van ons ook niet (chili red R50, witte strepen en dak - niet die van pascal189)?mikkie23 schreef:De enige die ik spot in groningen is BlueCooperS voor de rest nog niemand gespot!:) ook niet die MY

Ik zie de laatste dagen regelmatig een zwarte MINI Cabrio rijden op de ring tussen Paddepoel en Vinkhuizen.
En vanmiddag stond er bij de voormalige Karwei ook een blauwe MINI met wit dak +strepen uit 2006 met een kinderstoeltje op de passagiersstoel.
Onze sponsors