Ik ben Z3MRunner.
Naast mijn vrouw bestaat ons gezin nog uit twee zonen.
Vroegah hebben we nog twee maal het oude type Mini en een Austin Glyder gereden maar na een Alfa Romeo periode en nog diverse merken, rijden we nu veelal BMW.
Na vaak nostaligisch naar de nieuwe Mini's gekeken te hebben, heeft mijn vrouw de volgende mooie Cooper met Panoramadak aangeschaft:

Het rijdt natuurlijk veel beter dan de oude modellen maar het geeft nog steeds het nostaligische Mini gevoel. Heerlijk.
Mijn nickname is ook mijn forumnaam op het Z3forum. We hebben namelijk ook nog een BMW Z3M Roadster voor het betere knalwerk. Ook mooi speelgoed.

Ik ben daar redelijk actief en organiseer voor dat forum oa een jaarlijkse trip naar de BMW fabrieken en BMW Welt. Misschien ook wel leuk voor hier.

Voor de daily ride rij ik nog een inmiddels oude gechipte BMW 530D Touring en verder hebben we nog een gerestaureerde BMW 325 Cabrio.

Zo, nu zijn jullie ook op de hoogte van al het blik in huis.

Het is nog even zoeken op het forum maar misschien kunnen jullie me al vertellen welke ICE-Link ik het best kan kopen voor de gewone business cd radio en een IPod. Ik lees daar verschillende berichten over.