Onze NewMiniClub Tukkertocht begint steeds meer een internationaal karakter te krijgen. Ik heb net weer één van onze Duitse vrienden in kunnen schrijven.
Ga zo door.
Hans
Mini Cooper S Countryman All4, F60. S Cabrio F57, Mini Cooper One, Mini Countryman Cooper S All4, Mini Cooper S Cabrio R57
@biermagnaat, we hebben een gedetaileerde route beschrijving met afstanden, instructies en straatnamen. Ik heb geen software om bolletje pijltje routes te maken en heb geen tijd om zelf de symbolen te maken.
Mini Cooper S Countryman All4, F60. S Cabrio F57, Mini Cooper One, Mini Countryman Cooper S All4, Mini Cooper S Cabrio R57
Gewoon komen, belooft een prachtige rit te worden met heel veel MINI's en natuurlijk de gratis BBQ . Bovendien kan je dan meteen zien hoe mooi Twente is . Het zal de lange rit heen en terug zeker waard zijn .
1. Bijna alle actieve leden van het forum zijn aanwezig;
2. Zo vaak komen niet zoveel MiniClub Leden bij elkaar;
3. Je rijdt door een prachtig landschap;
3. Je maakt kennis met de .................?
4. Je treft ook een aantal leuke Minioten uit Duitsland;
5. We sluiten af met een gezellige BBQ voordat je weer naar huis rijdt;
(ik rij wekelijks naar het westen en ben wel gewend aan een ritje van 1 1/2 tot 2 uur.)
Ik zou zeggen, gewoon doen!
Kennis maken met de mooiste streek van Nederland is toch niet zo ernstig? Dat mogen ze van mij best wel weten hoor.
By the way,
Ik wil nog ff melden dat we net weer een tweetal vriendelijke deelnemers van de Duitse Mini2 club hebben kunnen bijschrijven en een nieuw lid van de Nederlandse club, Hyper s. Hiermee komen we al boven de 60 deelnemende Mini's uit met toch minimaal 100+ personen. Ik hoop dat de koeien, varkens en kippen groot genoeg zijn.