klopt maar ik kan je 1 ding vertellen is dat ze me hebben aangehouden op de voorruit. Ik bedoel daar mee de agent kwam van voren.. Als die ruit niet getint was denk ik dat hij zo was doorgereden. dus ik zit erover na te denken om de voorruit ook op de grens te brengen.
Mijn tinter wil de vooruit niet tinten omdat er met plakken behoorlijk veel water gebruikt word en waar blijft dat allemaal bij de vooruit???? veel elektronica enz dus hij wil het alleen doen bij een losse vooruit .
heb nu net nog ff twee willekeurige tinters gebeld en vertelde mij ook dat ze geen vooruiten tinten i.v.m hoeveelheid water wat achter het dashboard loopt water in de portieren schijnt geen probleem te zijn maar in dash zit alle elektronica
Ik wacht gewoon op een barst in mijn vooruit en laat dan voordat het raam erin gaat het raam tinten (oeps volgens mij zag ik al een barst )
Moet je op de A4 tussen Den Haag en Amsterdam gaan rijden heb je zo een aantal putten die gelijk breken als je ze probeert te laten vullen. problem solved!