Hey!
Zoals jullie weten ben ik sinds 2weken geleden in het bezit van mijn 2de mini cooper s.
Daar heb ik een vraag over; De cooper s die ik gekocht heb is origineel works getuned. Hier hoort normaal gesproken een certificaat bij te zitten maar de oude eigenaar was helaas niet in het bezit van dit certificaat.
Weet iemand van jullie of het mogelijk is om deze via bv de bmw dealer op te vragen?
Ik ben benieuwd!
Gr Jeff
JCW certificaat
- FastBunny
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
Bericht
Waarschijnlijk niet, in het JCW tuning pakket zitten namelijk maar 2 certificaten waarvan er 1 wordt opgestuurd naar John Cooper Works en de andere krijg je bij de aflevering. Op het certificaat staat ook je unieke JCW-kit nummer, vandaar....

- snowrider
- One wheel wonder
Bericht
Hehe mijn nieuwe ride komt uit omgeving Den Haag en is daar altijd bij de dealer onderhouden.. Volgens mij is deze niet in Breda getunend(?) Of wel?maus105 schreef:Ah dan weet ik welke mini je gekocht hebt![]()
Ik heb er ook proef in gereden. Je zou is bij renova in Breda na kunnen vragen want daar had hij hem laten tunen als ik het goed heb.

- maus105
- Bonkey
Bericht
O sorry dan is het inderdaad een andersnowrider schreef:Hehe mijn nieuwe ride komt uit omgeving Den Haag en is daar altijd bij de dealer onderhouden.. Volgens mij is deze niet in Breda getunend(?) Of wel?maus105 schreef:Ah dan weet ik welke mini je gekocht hebt![]()
Ik heb er ook proef in gereden. Je zou is bij renova in Breda na kunnen vragen want daar had hij hem laten tunen als ik het goed heb.

Onze sponsors