Hallo,
Ik kan mij nog herinneren dat er een topic was over een joey mod hoe je de lampen uit elkaar kan halen, wie kan mij helpen de link te vinden?
alvast bedankt
Koplampen uit elkaar halen
- Glenn-DUB
- Be Mini
Bericht
Dat kan ik nog wel gaan proberen?
Maar je raad het nooit, mijn vorige probleem met mijn koplamp is nu opgelost, unit lag eruit en ik klik hem er nu opeens weer goed in haha
Maar nu ik de koplampen er toch uit heb wil ik ook wel graag die ene mod uitvoeren
Maar je raad het nooit, mijn vorige probleem met mijn koplamp is nu opgelost, unit lag eruit en ik klik hem er nu opeens weer goed in haha
Maar nu ik de koplampen er toch uit heb wil ik ook wel graag die ene mod uitvoeren
- Glenn-DUB
- Be Mini
Bericht
Die lamp van hierboven is dat de prefacelift???
trouwens het is niet origineel van mini het is eerder autostyle dacht ik
zal dan zeker helemaal een drama worden
Maar stel dat het mij niet lukt om die binnenkant zwart te spuiten, (dat was mijn idee) en ik alleen de buitenste ring meespuit, is dat wel te doen met gewoon een motip spuitbusje??????
trouwens het is niet origineel van mini het is eerder autostyle dacht ik

zal dan zeker helemaal een drama worden

Maar stel dat het mij niet lukt om die binnenkant zwart te spuiten, (dat was mijn idee) en ik alleen de buitenste ring meespuit, is dat wel te doen met gewoon een motip spuitbusje??????
- mini cabrio
- Volledig MINI minded!
Bericht
buitenste ring meespuiten met een eenvoudig busje verf lijkt me niet helemaal de oplossing voor jou, aangezien je dan kleurverschil gaat zien. je zou ze dan het beste professioneel over kunnen laten spuiten in de carrosoriekleur. het zou daar wel mee kunnen als je een heel afwijkende kleur had, bijvoorbeeld rood en dan zwarte accenten willen 
Succes!

Succes!
- Blue Chaser
- Volledig MINI minded!
Terug naar “MINI R50 (One/Cooper), R52 (Cabrio), R53 (Cooper S)”
Onze sponsors