Haha ik heb al een paar mensen beloofd om een auto ter beschikking te stellen... Zoveel demo's hebben wij nou ook weer niet...JunkyXL schreef:kan je fabian niet vragen of je er 1 kan "proefrijden" lol
pimmy schreef:Hier helaas geen mini... Misschien volgend jaar....
Zondag 19 sept: Tukkertocht, laatste info P32
- Fabian
- Volledig MINI minded!

- Contacteer:
Bericht
MINI Cooper F56
http://www.broekhuisoost.nl" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.broekhuisgroep.nl" onclick="window.open(this.href);return false;
Like us @ Facebook: MINI Broekhuis Oost
http://www.broekhuisoost.nl" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.broekhuisgroep.nl" onclick="window.open(this.href);return false;
Like us @ Facebook: MINI Broekhuis Oost
- H en S
- Volledig MINI minded!

Bericht

Mini Cooper S Countryman All4, F60. S Cabrio F57, Mini Cooper One, Mini Countryman Cooper S All4, Mini Cooper S Cabrio R57
Mijn dochter wilde ook nog een proefrit maken.Fabian schreef:Haha ik heb al een paar mensen beloofd om een auto ter beschikking te stellen... Zoveel demo's hebben wij nou ook weer niet...JunkyXL schreef:kan je fabian niet vragen of je er 1 kan "proefrijden" lol
pimmy schreef:Hier helaas geen mini... Misschien volgend jaar....![]()

Mini Cooper S Countryman All4, F60. S Cabrio F57, Mini Cooper One, Mini Countryman Cooper S All4, Mini Cooper S Cabrio R57
- H en S
- Volledig MINI minded!

Bericht

Vanwege het grote aantal aanmeldingen zet ik de aanmeldingen die nu nog binnen komen op een reservelijst. Afhankelijk van ons budget en het aantal definitieve aanmeldingen bepalen we het uiteindelijke aantal deelnemers. Dit is natuurlijk ook afhankelijk van de deelname van de OVB's. (deze gaan uiteraard nu nog op de defintieve lijst als ze bevestigen)
Ik heb het idee dat het een mooie dag gaat worden en dat de mensen in Twente nog nooit zoveel Mini's bij elkaar hebben gezien.

Ik heb het idee dat het een mooie dag gaat worden en dat de mensen in Twente nog nooit zoveel Mini's bij elkaar hebben gezien.

- Sven
- Volledig MINI minded!

Bericht
Wow gaat lekker hier met de aanmeldingen!

@Hans
Vooralsnog kom ik denk ik alleen met mezelf, maar misschien met z'n 2en.
Ik moet dan nog iemand zien te vinden... Ik zal het je dan laten weten 
Misschien wel handig als navigator, of kun je ook zonder wel af???
Heb er zin in!
@Hans
Vooralsnog kom ik denk ik alleen met mezelf, maar misschien met z'n 2en.
Misschien wel handig als navigator, of kun je ook zonder wel af???
Heb er zin in!
- Marcel Always Open
- Cabrio-King
Bericht
Aaaaaahhhhh zie dat ik nog OVB sta. Ik ben erbij. (1 persoon die kan smullen voor 2 )

Gr, Marcel
Why straight when you can corner?
"The UJ flag and the chrome add another 100HP"
Why straight when you can corner?
"The UJ flag and the chrome add another 100HP"
- H en S
- Volledig MINI minded!

Bericht

@ Sven, Ik moet je even op de reservelijst zetten maar ik verwacht dat dat geen probleem gaat worden. Alleen rijden is geen probleem, je volgt gewoon de andere Mini's (porto meenemen?) Daarnaast is de routebeschrijvng ruim en duidelijk opgezet. Met z'n tweeen is natuurlijk wel leuker.
@Marcel, ik dacht laatst dat je jezelf al eens aangemeld had maar kon niets vinden, vandaar op de OVB lijst. Ik zet je in de definitieve lijst.
@Marcel, ik dacht laatst dat je jezelf al eens aangemeld had maar kon niets vinden, vandaar op de OVB lijst. Ik zet je in de definitieve lijst.

- H en S
- Volledig MINI minded!

Bericht

Sven, ff mijn excuses maken. IK heb ff niet op zitten letten. Jij stond nml als één van de eersten op de lijst. zelfs al op de definitieve lijst. Ik zet je op 1 of 2 personen.

- MarkH
- Enthousiast

Bericht
En ik maar denken dat we daar gewoon aan mee zouden doenH en S schreef:Harmar, we beginnen en eindigen bij Smudde in Enschede. Daar steken we ook de koeien, varkens en kippen in de brand.
Enschede is overigens wel gezellig. Ook is er op vrijdag en zaterdag de Hellendoorn Ralley die in die buurt verreden wordt.
Mini Coopers Cabrio S
- H en S
- Volledig MINI minded!

Bericht

MarkH, natuurlijk mag je wel meerijden met de ralley. Ben alleen bang dat je ook een hoop geld mee moet nemen voor alle bekeuringen.

Onze sponsors