he Rosalie, heb net ingeschreven voor de Tukkertocht, dus bijrijdersplaats is all yours. Ik zag dat je al via mushrob=2 personen had ingeschreven voor de afsluitende bbq.
Zat nog te denken of we je 2 kids op de achterbank van de cabrio kunnen meenemen, maar dat wordt lastig, want heb namelijk geen isofix volgens mij.
Gr, Marcel
Why straight when you can corner?
"The UJ flag and the chrome add another 100HP"
Thnx Marcel. De kinderen gaan zoals het er nu uitziet niet mee, dus dat moet geen probleem zijn...
Mats en ik hebben werkelijk de hele avond lopen kloten om de rolbeugel er in te krijgen. Stoelen er uit, alles geprobeerd, elke mogelijkheid gedaan, maar hij past gewoon niet. Dus of wij zijn enorme sukkels, of ik heb gewoon de verkeerde beugel gekregen....
Paar plaatjes:
Mats aan het werk..
toch maar de stoelen er helemaal uit, aangezien we ruimte te kort kwamen:
maar het past gewoon op geen enkele manier...
Nou zijn dit maar een paar foto's van toen we defintief opgegeven hadden, maar we hebben alle posities geprobeerd. Ik denk dat ik een beugel heb gekregen voor een R56 zonder schuifdak, want het lijkt er op dat beugel gewoon te hoog is. Wel zwaar balen en we waren er allebei echt helemaal klaar mee op het eind. Snel de stoelen er weer in, rechterstoel lukte niet omdat de rails scheef zat natuurlijk, dus daar kijk ik morgen wel weer naar. Bij het starten uiteraard een airbag en gordelstoring, hoop dat dat wel weer eenvoudig op te lossen is en dat ik in ieder geval vrijdag wel naar de ring kan.... Maar al met al zit ik nu stevig te balen...
MINI Dubman '07 PureSilver
So far: * JCW Recaro seats * JCW leather/alcantara steering wheel * carbon dashpanels * S frontbumper * JCW upper grill with chrome surroundings * chromeline undergrill * S fuel cap * Cobra Evo1 coilovers * Cooper S rear bumper * Cooper S exhaust * RH ZW1 17x8 front/17x8,5 rear * stage2 tuning BR performance 152pk/330Nm * open downpipe * Porsche diesel logo's * ekte fake Akrapovic uitlaattips *
To do: * wilwood brakes front * HardRace adjustable camberlinks * camberplates * powerflex draagarmrubbers * LED dagrijverlichting * M7 anti-mushroomingplates * Direnza Intercooler *
Ja pff wat een gedoe Waren er echt helemaal klaar mee! Zo vreemd dat het gewoon echt op geen enkele manier past. Dak is van binnen ook best beschadigd door de kracht die we er meerdere malen op gezet hebben... (zie de laatste foto)
Ben ik heel erg bijdehand dat het er in mijn ogen bijna op lijkt dat je in de staande buis van de beugel iets kunt schuiven, net onder knie hoogte zeg maar.
klopt, daar komt de dwarsverbinding te zitten Tom, maar dat heeft niks te maken met de 2 achterste buizen.
Ik ga straks even de hoogte van de beugel en de lengte van de achterste 2 buizen opmeten en doorgeven aan Coen. En dan hoor ik wel van Wiechers of ik fout zit of niet. Maar als dit de juiste beugel is dan ben ik heel benieuwd hoe die er in moet. Want volgens mij is het onmogelijk...
MINI Dubman '07 PureSilver
So far: * JCW Recaro seats * JCW leather/alcantara steering wheel * carbon dashpanels * S frontbumper * JCW upper grill with chrome surroundings * chromeline undergrill * S fuel cap * Cobra Evo1 coilovers * Cooper S rear bumper * Cooper S exhaust * RH ZW1 17x8 front/17x8,5 rear * stage2 tuning BR performance 152pk/330Nm * open downpipe * Porsche diesel logo's * ekte fake Akrapovic uitlaattips *
To do: * wilwood brakes front * HardRace adjustable camberlinks * camberplates * powerflex draagarmrubbers * LED dagrijverlichting * M7 anti-mushroomingplates * Direnza Intercooler *