Berthil, de Blauwe (Azzurra)
- mushrop
- Volledig MINI minded!
Bericht
klopt, daar hebben Mats en ik ook al eens door de lucht gevlogen. En Olaf ook.Fisico schreef:gaaf, bij de A16 kan je dit ook doen hahahaha allen daar zit soms ander soort fotografen

MINI Dubman '07 PureSilver
So far: * JCW Recaro seats * JCW leather/alcantara steering wheel * carbon dashpanels * S frontbumper * JCW upper grill with chrome surroundings * chromeline undergrill * S fuel cap * Cobra Evo1 coilovers * Cooper S rear bumper * Cooper S exhaust * RH ZW1 17x8 front/17x8,5 rear * stage2 tuning BR performance 152pk/330Nm * open downpipe * Porsche diesel logo's * ekte fake Akrapovic uitlaattips *
To do: * wilwood brakes front * HardRace adjustable camberlinks * camberplates * powerflex draagarmrubbers * LED dagrijverlichting * M7 anti-mushroomingplates * Direnza Intercooler *
Project2 Performance www.facebook.com/project2performance

So far: * JCW Recaro seats * JCW leather/alcantara steering wheel * carbon dashpanels * S frontbumper * JCW upper grill with chrome surroundings * chromeline undergrill * S fuel cap * Cobra Evo1 coilovers * Cooper S rear bumper * Cooper S exhaust * RH ZW1 17x8 front/17x8,5 rear * stage2 tuning BR performance 152pk/330Nm * open downpipe * Porsche diesel logo's * ekte fake Akrapovic uitlaattips *
To do: * wilwood brakes front * HardRace adjustable camberlinks * camberplates * powerflex draagarmrubbers * LED dagrijverlichting * M7 anti-mushroomingplates * Direnza Intercooler *
Project2 Performance www.facebook.com/project2performance

- Berthil
- Volledig MINI minded!
Bericht
De Challenge brake ducts zijn met carbon bedekt en in de voorbumper geplakt.
Ik hoop dat ik de juiste lijm heb gekocht en alles blijft zitten.
Deed wel even zeer om zo'n groot gat in de nieuwe bumper te moeten maken
Als morgen alles vastzit bumper monteren en de achterste pijpen er op.

Vandaag ook even de Alta tensioner stop gemonteerd, fluitje van een cent vanaf de onderkant.

Ook nog even de auto aan de voorkant een centimetertje hoger geschroeft.
De splitter was aan de onderkant flink afgesleten na het Ringbezoek en deze splitter kan wat dat betreft minder hebben dan de M7 splitter. Die mag niet nog meer afslijten anders is het te zien aan de bovenkant. Tevens als test een stuk rubber aan de voorkant vervangen door een stuk rubber met metaalstrip aan de binnenkant als slijtagebescherming.
Ik hoop dat ik de juiste lijm heb gekocht en alles blijft zitten.
Deed wel even zeer om zo'n groot gat in de nieuwe bumper te moeten maken

Als morgen alles vastzit bumper monteren en de achterste pijpen er op.

Vandaag ook even de Alta tensioner stop gemonteerd, fluitje van een cent vanaf de onderkant.

Ook nog even de auto aan de voorkant een centimetertje hoger geschroeft.
De splitter was aan de onderkant flink afgesleten na het Ringbezoek en deze splitter kan wat dat betreft minder hebben dan de M7 splitter. Die mag niet nog meer afslijten anders is het te zien aan de bovenkant. Tevens als test een stuk rubber aan de voorkant vervangen door een stuk rubber met metaalstrip aan de binnenkant als slijtagebescherming.
Onze sponsors