Het grote iPhone topic!
- GreyCooperS
- Forum Junky
Bericht
Guys,
Morgen komt nu echt mn iPhone 4. Ik moet nu de nieuwe micro sim gaan gebruiken. Kan ik via de iPhone 3 de gegevens kopiëren?
"Vroegah" kon ik met mn Nokia de boel in de telefoon kopiëren en dan op de nieuwe sim...kan zoiets ook met de iPhone, of moet ik een oude Nokia uit de kast halen?
Morgen komt nu echt mn iPhone 4. Ik moet nu de nieuwe micro sim gaan gebruiken. Kan ik via de iPhone 3 de gegevens kopiëren?
"Vroegah" kon ik met mn Nokia de boel in de telefoon kopiëren en dan op de nieuwe sim...kan zoiets ook met de iPhone, of moet ik een oude Nokia uit de kast halen?
- GreyCooperS
- Forum Junky
Bericht
neemt die dan de gegevens die op de sim staan over? ik zie in iTunes nergens mn contacten terug..
- GreyCooperS
- Forum Junky
- GreyCooperS
- Forum Junky
Bericht
zo simpel als je eenmaal weet
...staan nu op de mac, morgen syncen met de nieuwe..
..kan ik mijn oude gewoon aan de account van mn vriendin hangen (die heeft nu een first gen 3) en die dan weer met haar account syncen toch?
BTW...thanx weer Maarten....you Guru

..kan ik mijn oude gewoon aan de account van mn vriendin hangen (die heeft nu een first gen 3) en die dan weer met haar account syncen toch?
BTW...thanx weer Maarten....you Guru

- shopalicious
- Be Mini
Bericht
Nieuwe iPhone gekregen van T-mobile. Upgrade naar 4.0.1: weer in Recovery Mode Loop. AAAAAAHHH.
Knoop in je maag en weer niks. Gelukkig met Blackra1n eruit kunnen wippen en voila alles weer terug.
Belachelijk, maar het idee weer 10 dgn zonder trok me echt niet. Hoop dat je het weer kan fiksen. Zal voor je duimen.
Know the feeling. Plop weg is not funny. Bij mij was de upgrade naar os 4.0 de boosdoener.coendek schreef:"sit tight" en dan plop weg
Nieuwe iPhone gekregen van T-mobile. Upgrade naar 4.0.1: weer in Recovery Mode Loop. AAAAAAHHH.
Knoop in je maag en weer niks. Gelukkig met Blackra1n eruit kunnen wippen en voila alles weer terug.
Belachelijk, maar het idee weer 10 dgn zonder trok me echt niet. Hoop dat je het weer kan fiksen. Zal voor je duimen.

- GreyCooperS
- Forum Junky
- iDarkDesign
- Transformer
Bericht
ik krijg godverdomme ook al 4 weken hetzelfde antwoord. Levertijd 8 - 10 weken. Inmiddels al 2 microsims binnen. Ook niet goed. Ik WIL die telefoon! 
Fijn dat sommige mensen hem in elk geval binnen krijgen.
iDD

Fijn dat sommige mensen hem in elk geval binnen krijgen.
iDD
Onze sponsors