Berthil, de Blauwe (Azzurra)

Plaats hier de foto's en specs van je trots.
mushrop
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

18 aug 2010, 09:27

superdik Berthil! Foto is ook knettercool 8)
MINI Dubman '07 PureSilver

So far: * JCW Recaro seats * JCW leather/alcantara steering wheel * carbon dashpanels * S frontbumper * JCW upper grill with chrome surroundings * chromeline undergrill * S fuel cap * Cobra Evo1 coilovers * Cooper S rear bumper * Cooper S exhaust * RH ZW1 17x8 front/17x8,5 rear * stage2 tuning BR performance 152pk/330Nm * open downpipe * Porsche diesel logo's * ekte fake Akrapovic uitlaattips *

To do: * wilwood brakes front * HardRace adjustable camberlinks * camberplates * powerflex draagarmrubbers * LED dagrijverlichting * M7 anti-mushroomingplates * Direnza Intercooler *

Project2 Performance www.facebook.com/project2performance

Afbeelding
Berthil
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Nederland

18 aug 2010, 11:54

jbcola schreef:
stefan740 schreef: Ik zag dat jij dick ook op de pole positions had gewezen :lol:
Neen, ik heb Berthil ingeschakeld om mijn slaag kanen te verhogen :lol:

Ziet er heel mooi uit Berthil maar vooral nuttig!! Komt dat uit die groupbuy op MINItorque?
Hij heeft ze eerst op Mini2 gezet en daar heb ik ze eerst voorbij zien komen.
Als ik geweten had dat Dick op zoek was dan had ik hem zeker meteen wat laten weten en diegene een mail gestuurd want ik ken hem. Nu is helaas iemand hem voor maar die heeft een optie van een week wat op zich een goed teken is want waarom neem op zoiets een optie van een week en koop je die niet meteen.

Dit zijn inderdaad de brake ducts uit de MiniTorque groupbuy, eindelijk.
Ik had twee sets besteld maar uiteindelijk maar één set gekregen en mijn geld terug voor de andere set.
Straks de achterste pijpen er op, ik heb gelezen dat er ook een stuk uit de aluminium voorbumper moet dus de dremel gaat het zwaar krijgen :)
iDarkDesign
Transformer

18 aug 2010, 12:14

Berthil schreef: Nog even opnieuw de Ringfoto spammen, ik heb hem gekocht dus nu op groot formaat (even klikken) :)

Afbeelding
WOW wat een foto! Ik zou nog iemand die schaduw links laten wegshoppen, dan op groot formaat in de garage!

iDD
jbcola
Brugse zot

18 aug 2010, 12:15

Succes met dremelen en bedankt voor de moeite ivm de stoelen. We zien wel wat ervan komt :wink:
Ri
Rini

18 aug 2010, 12:27

Afbeelding

Afbeelding

Huh, waar is die witte BMW gebleven ?
Mooie foto Berthil 8)
Berthil
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Nederland

18 aug 2010, 12:34

Klein stukje uitgesneden, de witte BMW stond zo op het randje.
De schaduw links zit mij ook in de weg, eens kijken of ik die weg kan krijgen als ik meer tijd heb.
Miniboard
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

19 aug 2010, 08:55

Berthil gaat uiteindelijk voor een Carbon-Mini :mrgreen: (en dat lukt em ook nog :wink: )
Audi TT 2,0 TFSI, Quattro, Proline, S-line, S-Tronic, Alcantara-leer, Dual Milltek uitlaat 2x 100 mm, 19"x 9J (orginele) RS4-velgen Titaanoptiek, Dunlops Sport Maxx GT 255/35
Berthil
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Nederland

19 aug 2010, 18:05

Dank je, ik heb ze een e-mail gestuurd :)
wheeler
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Contacteer:

19 aug 2010, 20:19

Berthil schreef: De schaduw links zit mij ook in de weg, eens kijken of ik die weg kan krijgen als ik meer tijd heb.
knip plaatje...

Zo?
Laatst gewijzigd door wheeler op 20 aug 2010, 14:14, 1 keer totaal gewijzigd.
RobbeDoes
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

19 aug 2010, 20:25

stefan740 schreef:Is de Lexaan ruiten groupbuy op DF misschien iets voor je?
http://driving-fun.com/forum/viewtopic. ... 83bc97b9b6
zo'n schuifraampje aan de zijkant is wel super racy,
alleen je hele ruit kan met die ruiten niet meer open lijkt mij?
Berthil
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Nederland

19 aug 2010, 20:47

wheeler schreef:Zo?
Ja zo :icon_top:
Dankjewel, foto is vervangen 8)
RobbeDoes schreef:zo'n schuifraampje aan de zijkant is wel super racy,
alleen je hele ruit kan met die ruiten niet meer open lijkt mij?
Ik heb al een e-mail gestuurd of de bestaande ruit 1 op 1 met een werkend elektrisch raammechanisme kan of een vast raam met de schuifjes.
De tweede situatie is voor mij alleen zinvol als de gehele deur van kunststof/carbon wordt maar heeft op dit moment niet mijn voorkeur.
Een vast raam is misschien sowieso moeilijk omdat de ruit altijd een stukje open en dicht gaat bij instappen
Berthil
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Nederland

19 aug 2010, 21:57

De achterkant van de remkoeling zit er ook op.
Was zoals ik dacht niet zo makkelijk vanwege oliekoelerslangen aan de ene kant en waterpomp voor intercooler aan de andere kant.
Past precies al ziet het er misschien niet zo uit op de foto.
Het zit geklemd tussen onderste chassis balk en de carrosserie en zit zo vast in die opening daar en kan geen kant op.
Het zit vast met wat flinke tie-wraps, hopelijk blijft alles zitten morgen op de Ring :)
Het binnenste heb ik nog wel even zwart gespoten hierna.

Afbeelding
RobbeDoes
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

19 aug 2010, 22:56

Berthil schreef:Ik heb al een e-mail gestuurd of de bestaande ruit 1 op 1 met een werkend elektrisch raammechanisme kan of een vast raam met de schuifjes.
De tweede situatie is voor mij alleen zinvol als de gehele deur van kunststof/carbon wordt maar heeft op dit moment niet mijn voorkeur.
Een vast raam is misschien sowieso moeilijk omdat de ruit altijd een stukje open en dicht gaat bij instappen
zal mij benieuwen, ik ben bang dat dat niet gaat werken dat ie nog gewoon open kan met die ruiten, zou wel vet zijn 8)
en dan later als er iets van carbon deur is die schuifjes er in laten maken ? :mrgreen:
Berthil
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Nederland

19 aug 2010, 23:07

Ik heb al antwoord terug.
Ruit blijft gewoon werken maar je moet wel 'hardcoated' nemen.
De hele set zonder voorruit (mag niet van de APK) kost echter ongeveer 800 Euro.
Dan heb je wel rondom hardcoated en de achterste ruiten voorzien van de zwarte lijsten binnenin en de voorste zijruiten 5mm dik. Ik zie voor andere auto's veel lagere prijzen, ik denk dat de set zo duur is door de kromme achterste zijruiten.
Waarschijnlijk is dus de set voor de 2nd gen stukken goedkoper :)
Maar ik wil eerst even weten wat de gewichtsbesparing is voordat ik beslis, dat weet ik nog niet.

Terug naar “Show your ride”