Wie gaat er mee naar de Ring vrijdag 20-8
- marss
- Volledig MINI minded!
Bericht
Moet ff prioriteiten stellen .. kg het dus niet redden!!
Ik ga meteen mijn stickers van de MINI halen (NOT), want klaarblijkelijk moet je meerdere keren op de Ring gereden hebben voor dat je het "recht" hebt
Ach ja, er is altijd baas boven baas, gelukkig dat ik aan dat soort spelletjes niet mee hoef te doen!!!
marss
Ik ga meteen mijn stickers van de MINI halen (NOT), want klaarblijkelijk moet je meerdere keren op de Ring gereden hebben voor dat je het "recht" hebt

marss
- Mats
- Volledig MINI minded!
Bericht
)
Jammer marss. Maar hoe kom je er op dat je meerdere keren moet hebben gereden voor je de sticker mag 'dragen'? Heb dat nog nooit gehoord (hoef me er voorlopig ook geen zorgen over te maken want heb geeneens een automarss schreef:Moet ff prioriteiten stellen .. kg het dus niet redden!!
Ik ga meteen mijn stickers van de MINI halen (NOT), want klaarblijkelijk moet je meerdere keren op de Ring gereden hebben voor dat je het "recht" hebtAch ja, er is altijd baas boven baas, gelukkig dat ik aan dat soort spelletjes niet mee hoef te doen!!!
marss

- GregBem
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
Bericht
Ik ben er ook wel bij... tot hoe laat blijven jullie daar want ik rij ook wss pas aan tegen de middag... uurtje of 2-3 daar zo... 

BEM-Shop.com - Exclusive MINI Accessories. Webshop back online spring 2015!
MINI Antwerp Store. LIFE is in your hands. Voor onze actuele stocklijst, klik HIER!
MINI Antwerp Store. LIFE is in your hands. Voor onze actuele stocklijst, klik HIER!
- Berthil
- Volledig MINI minded!
Bericht
Iedereen mag er het zijne van denken. Tot morgen op de Ring.
Waarschijnlijk door de opmerking hier door mij gemaakt en als grap bedoeld.Mats schreef:Maar hoe kom je er op dat je meerdere keren moet hebben gereden voor je de sticker mag 'dragen'?
Iedereen mag er het zijne van denken. Tot morgen op de Ring.
- Kees en Annet
- Racende reporter
- Kees en Annet
- Racende reporter
Bericht
Gaan we ook vast een keer doen. En het jaar is nog niet om.
Maar helaas.
Morgen moet er weer gewoon gewerkt worden.
(De BMW staat wederom bij de dealer en met de mini willen we dat nu zeker niet meer doen)
Annet
Ik wil ook best heel graag met jou een keer de ring op Berthil.Berthil schreef:Komen jullie ook Kees en Annet?
Lijkt me erg leuk om jullie ook eens een rondje mee te nemen
Gaan we ook vast een keer doen. En het jaar is nog niet om.

Maar helaas.
Morgen moet er weer gewoon gewerkt worden.
(De BMW staat wederom bij de dealer en met de mini willen we dat nu zeker niet meer doen)
Annet

- Woosh!
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
Bericht
vanmorgen zag ik Rob en Mats nog op de A2 net tussen Utrecht en Vianen!
Klein stukje samen opgereden tot aan Den Bosch waar ik de N279 naar Veghel moest hebben.
Die zwarte stond er lekker bij en zal kunnen vlammen op de ring

Klein stukje samen opgereden tot aan Den Bosch waar ik de N279 naar Veghel moest hebben.
Die zwarte stond er lekker bij en zal kunnen vlammen op de ring

The Transporter - "Always on a mission.."
The exes:
- Subaru Forester 2.0XT AWD A/T (04/2003)
- Mazda MX-5 1.8i 16V Touring (05/2000)
The one that started it all...
- MINI One D (11/2009)

The exes:
- Subaru Forester 2.0XT AWD A/T (04/2003)
- Mazda MX-5 1.8i 16V Touring (05/2000)
The one that started it all...
- MINI One D (11/2009)

Onze sponsors