Ben je in de mogelijkheid het origineel te mailen?
Fotografie topic: alles over camera's en goed fotograferen
- MaVaEe
- Koeien-teller
Bericht
Aha ik denk dat hier het probleem ligt. Waarschijnlijk staat je Photoshop op AdobeRGB.Door schreef:De foto is 7,46 mb ... kan proberen of ie door de digitale brievenbus gaat ... De CR2 bestand is helemaal mega 21,2 mb.
Ik heb het door Photoshop heen gehaald voor het kenteken maar dat maakt voor het rood niks uit ...
PB je e-mail-adres maar.
- Door
- Volledig MINI minded!

Bericht
Eh nee ... ook al geprobeerd up te loaden zonder bewerking van Photoshop ... maakt niks uit, maar ik ga wel even kijken in de instellingen van Photoshop, geen idee wat de standaard instellingen zijn.
Zo'n 28 mb is naar je onderweg ... zie maar wanneer je tijd hebt om ernaar te kijken
Zo'n 28 mb is naar je onderweg ... zie maar wanneer je tijd hebt om ernaar te kijken
- Door
- Volledig MINI minded!

Bericht
Rood

Uhm nee zo was het dus niet in Photoshop
... Wat zitten pielen ... foto in Photoshop opgeslagen als copy ... in Imagecave Optimize uitgevinkt en ... het werkt maar het vergt nog een studie, omdat ik niet helemaal begrijp wat ik aan het doen ben. Temeer als ik de foto upload in m'n gallery wordt ie weer oranje
Desalniettemin
Thx a lot Maarten voor je hulp 
Edit: Maarten, ik heb jouw bewerking maar in m'n gallery gezet
want het wil niet lukken ... debiel gewoon

Uhm nee zo was het dus niet in Photoshop
... Wat zitten pielen ... foto in Photoshop opgeslagen als copy ... in Imagecave Optimize uitgevinkt en ... het werkt maar het vergt nog een studie, omdat ik niet helemaal begrijp wat ik aan het doen ben. Temeer als ik de foto upload in m'n gallery wordt ie weer oranje
Desalniettemin
Edit: Maarten, ik heb jouw bewerking maar in m'n gallery gezet
Laatst gewijzigd door Door op 20 aug 2010, 13:30, 3 keer totaal gewijzigd.
- the blue lobster
- Niko N.
- Contacteer:
Bericht
Lijkt mij een mooie combinatie hoor.
Ik neem aan dat je wat type's en merken met elkaar vergeleken hebt. (ook testen e.d.)
Dat weer afgezet tegen het budget wat beschikbaar is en toen een beslissing hebt genomen.
Kom maar op met de pics.
Ik neem aan dat je wat type's en merken met elkaar vergeleken hebt. (ook testen e.d.)
Dat weer afgezet tegen het budget wat beschikbaar is en toen een beslissing hebt genomen.
Kom maar op met de pics.
" Good pictures can be planned, great pictures just happen "

- Clubhouse
- Garlic Chef
Bericht
Ik heb vroeger analoog gefotografeerd (fotoclub) maar wens nu toch de stap te maken naar digitaal.
Waarom dan Nikon? Wel toen ik vroeger analoog fotogafeerde kwam ik gauw tot de vaststelling dat Nikon dat ietsje meer had.
Toen ik heb altijd gezegd: als ik mij een ander toestel koop is het een Nikon.
Heu eigenlijk niet.the blue lobster schreef:Lijkt mij een mooie combinatie hoor.![]()
Dat weer afgezet tegen het budget wat beschikbaar is en toen een beslissing hebt genomen.![]()
Kom maar op met de pics.
Ik heb vroeger analoog gefotografeerd (fotoclub) maar wens nu toch de stap te maken naar digitaal.
Waarom dan Nikon? Wel toen ik vroeger analoog fotogafeerde kwam ik gauw tot de vaststelling dat Nikon dat ietsje meer had.
Toen ik heb altijd gezegd: als ik mij een ander toestel koop is het een Nikon.
- Fred
- Volledig MINI minded!

Bericht
Ik zoek een nieuwe lens, heb nu een canon eos 450D met kitlens (EF-S 18-55 IS). Op zich een goeie lens maar de korte brandpuntafstand is toch beperkend. En als ik dan toch een nieuwe wil, dan mag de beeldkwaliteit ook wel wat beter. Daarom wou ik graag jullie mening, de EF-S 55-250 f4/5,6 IS lijkt me een goeie aanvulling want daarmee dek ik vrijwel het volledige bereik aan brandpuntafstanden (voor mijn gebruik dan...)
Of zijn twee lenzen niet erg gebruiksvriendelijk en kijk ik beter voor een allround lens? Langs de ene kant vind ik het dan ook zonde dat die ene lens dan niet meer gebruikt zal worden, langs de andere kant is het wel makkelijker. Maar is de beeldkwaliteit dan niet minder?
Of zijn twee lenzen niet erg gebruiksvriendelijk en kijk ik beter voor een allround lens? Langs de ene kant vind ik het dan ook zonde dat die ene lens dan niet meer gebruikt zal worden, langs de andere kant is het wel makkelijker. Maar is de beeldkwaliteit dan niet minder?
- Marcel Always Open
- Cabrio-King
Bericht
Ik vind twee lenzen erg onhandig. Heb het zelf nu ook en stoor me eraan.
Als je de 18-55 mm lens niet meer gebruikt, doe geen moeite om hem te verkopen want deze standaardlens is zo overvloedig aanwezig dat er geen markt voor lijkt te zijn op ebay.
Als je de 18-55 mm lens niet meer gebruikt, doe geen moeite om hem te verkopen want deze standaardlens is zo overvloedig aanwezig dat er geen markt voor lijkt te zijn op ebay.
Gr, Marcel
Why straight when you can corner?
"The UJ flag and the chrome add another 100HP"
Why straight when you can corner?
"The UJ flag and the chrome add another 100HP"
- Fred
- Volledig MINI minded!

Bericht
Dat is ook een beetje de reden waarom ik eraan twijfel, lijkt me erg onhandig. En als je toch de prijs betaald voor een nieuwe lens, is het ook erg zuur om de verkeerde keuze te maken.
Is mss wel jammer dat die kitlens niet meer gebruikt zou worden, maar zou ook jammer zijn als je, je steeds moet ergeren om voortdurend te moeten wisselen tussen twee lenzen.
Is mss wel jammer dat die kitlens niet meer gebruikt zou worden, maar zou ook jammer zijn als je, je steeds moet ergeren om voortdurend te moeten wisselen tussen twee lenzen.
Onze sponsors