Hey: Femke
- wheeler
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
- mini cabrio
- Volledig MINI minded!
- Mini An
- Nieuwsgierig
Bericht
Op zo'n mooie Mini boven je naam is het trouwens met veel geduld wachten hè? Heb begrepen dat Berthil die allemaal zelf samenstelt dus dan is het ook wel te begrijpen natuurlijk.
Ik blijf maar gewoon hopen als ik weer eens inlog dat 't plaatje er een keer zal zijn.
Hey mede R53 bezitster... What's up, heb net even in het door jou genoemde topic gekeken maar kon je post zo 1,2,3 niet vinden.. Mijn R53 is even "oud" als de jouwe dus ben ik uiteraard benieuwd. Hoop dat het allemaal meevalt!ladybug3 schreef:foto's zijn nog steeds onderweg maar als je meer wil weten zie dan het forum: Vragen en oplossingen MINI R50, R52, R53
![]()
groetjes femke
Op zo'n mooie Mini boven je naam is het trouwens met veel geduld wachten hè? Heb begrepen dat Berthil die allemaal zelf samenstelt dus dan is het ook wel te begrijpen natuurlijk.
Ik blijf maar gewoon hopen als ik weer eens inlog dat 't plaatje er een keer zal zijn.

- Marcel Always Open
- Cabrio-King
Bericht
hoi An, dit topic werd bedoeld: Lampjes branden, geen stuurbekrachting etc MINI cooper S
Gr, Marcel
Why straight when you can corner?
"The UJ flag and the chrome add another 100HP"
Why straight when you can corner?
"The UJ flag and the chrome add another 100HP"
- ladybug3
- Leerling Mini lid
Bericht
thnxx allemaal, hoop ook dat het snel opgelost is, ben het missen van de mini nu al hartstikke beu 
btw gaaf dak mini an, de jouwe ? waar heb je dat laten doen ?

btw gaaf dak mini an, de jouwe ? waar heb je dat laten doen ?
Geduld is een eigenschap die we bewonderen in de bestuurder van de auto achter ons en verafschuwen in de bestuurder van de auto voor ons
- Mini An
- Nieuwsgierig
Bericht
Gaaf was het zeker! Maar het is niet het mijne hoor ( alleen maar een fotootje van geschoten ), deze stond bij Dubbelsteyn waar wij te gast waren voor de start van de Zuid-Holland-Zuid route op 2e pinksterdag.
Ik heb zelf een panorma dak dus dan wordt zo'n bestickering alweer een ander verhaal h`e
Ik heb zelf een panorma dak dus dan wordt zo'n bestickering alweer een ander verhaal h`e

- mcsr56black
- Leerling Mini lid
Onze sponsors