Coen's 7de project came to an end...
- Fred
- Volledig MINI minded!
Bericht
Oem bumper met gp lip en inserts, vooraan oem bumper met die zwarte inserts rond mistlicht en splitter...
Had beter bij je mini gepast imo...
Is wel dik hoor, maar ben zeker dat je die binnen een maand alweer beu gezien bent, nu is het "gewoon" weer je zoveelste mini met aero
. No offence hoor, staat gewoon dik, en ik heb er natuurlijk helemaal niets over te zeggen, maar vind het alleen een beetje zonde dat je, je eerste plan niet doorvoert.
Had beter bij je mini gepast imo...
Is wel dik hoor, maar ben zeker dat je die binnen een maand alweer beu gezien bent, nu is het "gewoon" weer je zoveelste mini met aero

- coendek
- Stoepsleutelaar
Bericht
inserts zou ik zowiezo niet doen
maar gp lipjes wel inderdaad... Goede overbrugging dit
GP lipjes is voor de toekomst maar de structuur van de GP lipjes is net anders dan de rest van de wielkast randen en dat houd mij tegen...
Mijn "aero" voorbumper zal zowiezo anders zijn dan de normale aero..
Zal het niet snel beu zijn... is nog genoeg te veranderen
JDM is beetje de style.. daarom ook de keuze voor een aero cooper achterbumper..

Mijn "aero" voorbumper zal zowiezo anders zijn dan de normale aero..

Zal het niet snel beu zijn... is nog genoeg te veranderen

JDM is beetje de style.. daarom ook de keuze voor een aero cooper achterbumper..
- parklaneworks
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
Bericht
Als je hier even niet kijkt verandert alweer het nodige
! Hij staat er weer erg mooi bij
, aero bumper is uiteraard heel gaaf en de velgen staan ook heel dik
!!

- GreyCooperS
- Forum Junky
Bericht
Sjezus, je kan gewoon geen dag overslaan hier haha...goed bezig weer...dikke ride aan het worden!

Wim, dit zijn UJ's (Union jacks) Niet OEM, maar wel errug dikkie dikWimS schreef:Wat een vreselijke geile velgen
![]()
Zijn dat orginele mini velgen ?
Zoja wel type is dat![]()

Onze sponsors