dat je steeds weer verscheen in zijn achteruitkijkspiegel.
Deze pas wil ook nog een keer gaan "bedwingen".

Misschien volgend jaar.
Ik heb deze (Italiaanse) gast de filmpjes toegestuurd, mss dat ik nog een reactie krijg.....toen ik boven op de Stelvio naast hem parkeerde stak ie een dikke duim opHarmar schreef:Die gast in de Subaru zal wel gebaald hebben,
dat je steeds weer verscheen in zijn achteruitkijkspiegel.
Deze pas wil ook nog een keer gaan "bedwingen".![]()
Misschien volgend jaar.
Als jullie tips nodig hebben hoor ik 't weljbcola schreef:Staat ook nog op mijn lijstje maar eerst richting Schotland! Das normaal gezien voor in Mei, samen met Becca
Schotland....is voor mij ook (nogjbcola schreef:Ook ivm Schotland?![]()
Laat maar komen!![]()
Alhoewel, ik zie jullie snel of niet?
Heb die Italiaan wel een plezier gedaan...hij was als een kind zo blij nadat ie de filmpjes had gezienRies schreef:jammer dat we steeds die soebaroe in beeld hebben. Ik zou liever de film van jouw TT zien
Altijd welkom!Miniboard schreef:Binnenkort idd eens richting BB (Bourgondisch Brugge)....datum in overleg
Ik krijg t gevoel weer terug,.... Ik heb deze al 3X op de motor gedaan, maar dan andersom.Miniboard schreef:Op terugreis van Kroatië-Gardameer (ff op bezoek bij Peter&Janny) naar NL heb ik, naast enkele onbekende schitterende passen ook de Stelvio gedaan (vanaf Bormio omhoog).
Normaal gesproken niet zo'n enerverende rit i.v.m. de vele opa's en oma's in hun SUV's en motorhomes........maar nu zat ik al in Bormio achter een Italiaanse Subaru Impreza STI van 300 pk. Ik er dus gelijk achteraan met de TT.....het resultaat zie je in beide filmpjes
![]()
Onze sponsors