Jongens,
weer een kort vraagje van mijn kant. Ik heb een aero bumper kitje gemonteerd.. maar ik heb geen idee hoe de reflectors gemonteerd worden? Ik kan ze niet vastklikken of schroeven.
Nu zijn er hier genoeg mensen met een aero kitje. Hoe hebben jullie de reflectors bevestigd?
bevestiging reflectors aero kit
- werner
- Volledig MINI minded!
Bericht
Dit is alleen bij de USA uitvoering!
Re: bevestiging reflectors aero kit
Bedoel je die op de spatbord verbreding?Flying K schreef:Jongens,
weer een kort vraagje van mijn kant. Ik heb een aero bumper kitje gemonteerd.. maar ik heb geen idee hoe de reflectors gemonteerd worden? Ik kan ze niet vastklikken of schroeven.
Nu zijn er hier genoeg mensen met een aero kitje. Hoe hebben jullie de reflectors bevestigd?
- Flying K
- One wheel wonder
Bericht
Re: bevestiging reflectors aero kit
ik heb (helaas?) de USA uitvoering iddwerner schreef:Bedoel je die op de spatbord verbreding?Flying K schreef:Jongens,
- Flying K
- One wheel wonder
Bericht
Dubbelzijdige tape is idd ook goed. Maar stevige rubberen ringen daar kan ik me niet echt een plaatje bij bedenkenmarss schreef:Mocht je ze ooit willen overzetten ... dubbelzijdige tape gebruiken en aan de "pinnetjes" stevige rubberen ringen stekken .... that's the way i did this
marss
- Flying K
- One wheel wonder
Bericht
thanks! Morgen gaat er een bestellinkje de deur uit naar Geevers dan kan ik ze met dit onderdeel nummer gelijk ff meepakken!Cannuccia schreef:Ik heb alleen de snijmoeren gebruikt, zit prima.
07149116541 is het bestelnummer bij de dealer, kost een een paar dubbeltjes geloof ik.
Rianne
Terug naar “MINI R50 (One/Cooper), R52 (Cabrio), R53 (Cooper S)”
Onze sponsors