Vreemd; ik heb onlangs ook nieuwste type Nano aangesloten op officiele Mini iPod connector en deze deed het prima. Net als de iPod Touch van 2 jaar oud. Firmware? Hoe weet je dat hij niet oplaadt maar wel audio speelt? Als je de dikke kabel gebruikt is het sowieso geen aux, er loopt geen analoog audio signaal door die kabel, toch?SBremer schreef:Laatst een nieuwe ipod gekocht, omdat dit toch wel makkelijk is voor in de auto.
Aansluiting bleek al aanwezig te zijn.
Toen een vriend van mij een oudere ipod connecte, deed deze het goed en laadt hem ook op.
Hoe ik de tekst op de radio moest krijgen wist ik niet en mappen veranderen op de ipod ging alleen door de ipod lost te koppelen en dan de map te selecteren.
Nu met mijn nieuwe ipod nano wil die zelfs niet meer opladen. Eigenlijk is de aansluiting nu letterlijk een AUX verbinding.
Dit terwijl er een usb/aux verbinding is. Is er iemand die hiermee ervaring heeft en weet hoe ik de ipod op kan laden en gewoon met het stuur/radiobediening van mappen kan veranderen en dus ook de tekst van de song kan zien op de radio?
Ik kijk uit naar jullie reactie en bij voorbaat dank.
iPod aansluiten op Radio Boost in Cooper S
- wheeler
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
Bericht
Re: iPod Nano 16gb aansluiten
Onze sponsors