Rianne's PS Cooper - VERKOCHT
- Cannuccia
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
Bericht
Ah jij dus ook. Nou ik weet nu dus inmiddels hoe het wel kan, dus mocht je 'm nog niet vervangen hebben kom je maar langs.Berry M schreef:Gelukkig blijk ik niet de enige te zijn waar het 3e remlicht niet te verwijderen is dankzij de spoiler...

- Cannuccia
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
- Cannuccia
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
Bericht
Hèhè, zaterdag wordt eindelijk m'n Milltek geplaatst.
Ik had 'm 9 augustus opgehaald bij Tuningparts en naar Beek gebracht, omdat m'n auto daar in onderhoud was en gekeurd ging worden. Blijkt het een Leon-uitlaat te zijn... Had Milltek verkeerd geleverd
Helaas hadden ze de S-Milltek niet op voorraad en moest besteld worden in Engeland.
Tijdelijk voor de keuring een gewone S-uitlaat eronder laten plaatsen door Beek (oude was lek) en a.s. zaterdag gaat Tuningparts de nieuwe uitlaat er gratis voor me onder zetten, als service voor het ongemak.

Ik had 'm 9 augustus opgehaald bij Tuningparts en naar Beek gebracht, omdat m'n auto daar in onderhoud was en gekeurd ging worden. Blijkt het een Leon-uitlaat te zijn... Had Milltek verkeerd geleverd

Helaas hadden ze de S-Milltek niet op voorraad en moest besteld worden in Engeland.
Tijdelijk voor de keuring een gewone S-uitlaat eronder laten plaatsen door Beek (oude was lek) en a.s. zaterdag gaat Tuningparts de nieuwe uitlaat er gratis voor me onder zetten, als service voor het ongemak.

- Marcel Always Open
- Cabrio-King
Bericht
Netjes opgelost zo! 

Gr, Marcel
Why straight when you can corner?
"The UJ flag and the chrome add another 100HP"
Why straight when you can corner?
"The UJ flag and the chrome add another 100HP"
- Cannuccia
- Volledig MINI minded!
- Contacteer: