Zo.. het is even stil geweest, maar een kleine update. Heb eindelijk de nieuwe XENON lampen er in gezet. Geeft echt een stuk mooier licht en is identiek aan LED stadslichten.
Moeilijk foto's maken, maar is wel duidelijk denk ik zo:
Daarnaast is de MINI een beetje vervangen (lees: MINI staat gewoon veilig in de stalling ondergronds ) door mijn nieuwe speeltje.. gezien een auto in Amsterdam niet bepaald handig is heb ik een scooter gekocht.
gaaf dingetje Deniz. Maar zo'n ding mag toch helemaal geen 80km/h?
Ik zit er aan te denken om een Yamaha T-Max te kopen om mee naar mn werk te rijden en mee door de stad te scheuren. Lekker handig tussen de files door, en zo'n ding loopt gewoon 165km/h. (niet tussen de file natuurlijk.....)
MINI Dubman '07 PureSilver
So far: * JCW Recaro seats * JCW leather/alcantara steering wheel * carbon dashpanels * S frontbumper * JCW upper grill with chrome surroundings * chromeline undergrill * S fuel cap * Cobra Evo1 coilovers * Cooper S rear bumper * Cooper S exhaust * RH ZW1 17x8 front/17x8,5 rear * stage2 tuning BR performance 152pk/330Nm * open downpipe * Porsche diesel logo's * ekte fake Akrapovic uitlaattips *
To do: * wilwood brakes front * HardRace adjustable camberlinks * camberplates * powerflex draagarmrubbers * LED dagrijverlichting * M7 anti-mushroomingplates * Direnza Intercooler *