Thanks all, ben nog steeds gek op charliens mini, blijf hem mooi vinden, al rij ik er niet graag meer in
Fre's MCS Clubman: announcement
- Fred
- Volledig MINI minded!

Bericht
Vind een zwarte ook nog steeds erg gaaf, vooral als die net gewassen is. Zo mooi als die staat te glimmen
, maar wou eens een andere kleur. Zou volgende keer wel een flashyer kleurtje willen
, al ben ik nog steeds tevreden. Gelukkig zie je niet al te veel ds clubbies
.
Thanks all, ben nog steeds gek op charliens mini, blijf hem mooi vinden, al rij ik er niet graag meer in
- Fred
- Volledig MINI minded!

- parklaneworks
- Volledig MINI minded!

- Contacteer:
- Fred
- Volledig MINI minded!

- Mini Poeper
- Volledig MINI minded!

- Contacteer:
Bericht
Was bij mij ook... zelf gedaan en meteen geupgrade met Cooper S schijven, blokken en klauwen.
Mooie foto's Fred!
Mooie foto's Fred!
- Mini Poeper
- Volledig MINI minded!

- Contacteer:
Bericht
Was bij mij ook... zelf gedaan en meteen geupgrade met Cooper S schijven, blokken en klauwen.
Mooie foto's Fred!
Mooie foto's Fred!
- dangixxer
- Bijna verslaafd

Bericht
Mooie foto's Fred
en mooie MINI's natuurlijk ook
Van die remmen....dat lampje gaat blijkbaar in de huidige MINI's heel snel branden...
Iedereen heeft prijs tussen 20 en 25K.... toch bizar
Zeker als je dan mensen die iets of wat van techniek kennen (ikke zeker niet) hoort zeggen dat visueel die blokjes totaal nog niet versleten zijn en nog makkelijk 5 tot 10K meekunnen, zou ik toch een beetje kritisch zijn als ze je zomaar op kosten willen jagen!!!
Bij mij: R53 blokjes vervangen op 63K (en dan waren ze enkel nog maar achteraan versleten)
Fred schreef:Had wat rammels in men auto, dus daarstraks een afspraak gemaakt om die te laten verhelpen... Heeft die man ook ineens mijn sleutel uitgelezen, 12400 km en binnen 9000 moeten de voorste remmen vervangen worden![]()
![]()
Die smelten als boter precies
Mooie foto's Fred
en mooie MINI's natuurlijk ook
Van die remmen....dat lampje gaat blijkbaar in de huidige MINI's heel snel branden...
Iedereen heeft prijs tussen 20 en 25K.... toch bizar
Zeker als je dan mensen die iets of wat van techniek kennen (ikke zeker niet) hoort zeggen dat visueel die blokjes totaal nog niet versleten zijn en nog makkelijk 5 tot 10K meekunnen, zou ik toch een beetje kritisch zijn als ze je zomaar op kosten willen jagen!!!
Bij mij: R53 blokjes vervangen op 63K (en dan waren ze enkel nog maar achteraan versleten)
Onze sponsors