Ik vind ze erg gaaf staan! zilveren randje steekt juist lekker af... ben bang dat ie in volledig zwart een beetje 'anoniem' word, maar misschien as ik het zie dat ik het gaaf vind
@coendek - jaja betere foto's komen.. eerst spanners. N' nogmaals bedankt
@Lombardi - thanks!
@speedy - Jip Nu weten we het zeker daiel. bevalt me goed zo de look. maar navi deed op de terug weg weer raar. jurgen maar weer eens lief aankijken of hij er nog een je voor me kan maken. JAAAAA betere foto's volgen eerst spacers en poetsen.
@Fred - vind persoonlijk het randje niet misstaan zeker als de clubber rijdt. maar over de spanner heb je gelijk!!
@Fisico - gracias
@Fabian - Dank je wel Fabian.. dat vond ik ook toen daiel en ik twee wielen er op hadden zitten
@mushrob - Vindt het nu lekker fris, vind persoonlijk het randje niet misstaan zeker als de clubber rijdt. maar ieder ze smaak De wielen staan nu in de schuur. als ik een goed bod krijg gaan ze misschien in de verkoop. en als deze gaan vervelen dan laat ik ze dus in hoogglans zwart spuiten..
@Marrs - HAHAHA copycat! begin jij ook al.
@Blue Chaser - Thanks man!
@mini carbio - Zo zie je maar weer de meningen zijn weer lekker verdeeld. maar ik ben het met j eens hoor. maar als het verveeld dan laat ik ze spuiten.
@BigD - Thanks man! hoe is met jou wagens? ben je ondertussen met je velgen begonnen?
@jbcola -
@Mushrob - Ik vindt het super. wat heb je nou aan mensen die geen mening geven of hebben. ik vindt het altijd leuk om te zien dat we allemaal een eigen smaak hebben. andere kant ook minder voor me werk. anders kon ik allemaal mat zwarte fietsen maken.
@ricktolboom - Thanks Rick, Moet ik zeker doen alleen even de tijd ervoor maken.
@GreyCooperS - dank je peter. en dat randje blijft lekker zitten..