Ik heb de dealer gevraagd wat het zou kosten om voor de aflevering een ipod interface in te bouwen. De dealer liet mij weten dat dit € 385,- zou kosten wat naar mijn gevoel vrij prijzig is.
Zijn deze interfaces ook goedkoop zelf te bestellen en gemakkelijk in te bouwen, of is het voor bovenstaande prijs de moeite niet waard om het zelf te doen?
In de mini zit overigens een Boost radio met Hifi kit.
Dank voor jullie hulp!
Ben een ongelofelijke newbee op mini gebied, maar help je graag met mijn photoshop skills.
Goed, ondanks dat ik de Mini nog niet heb (kan niet wachten tot het vrijdag is), heb ik inmiddels wel een wishlist van MOD's gemaakt... Bij deze het overzicht... Ik zal het meteen even toevoegen aan de openingspost...
Afgelopen vrijdag was het zo ver: ik mocht mijn MINI halen. Bij Jan de Jong in Hilversum mocht ik na het nodige papierwerk in een naar mijn gevoel nieuwe MINI wegrijden... Wat een HEERLIJK gevoel.
Na een heerlijk weekend kan ik niet anders zeggen dan: Wat een GEWELDIGE auto!
Eind van de weekend werd ik nog even verrast met een extra cadeautje. Want omdat ik tijdens de proefrit de moterkap niet heb geopend, werd ik na aanschaf getrakteerd op een klein onverwacht extratje: Een schitterend glimmende John Cooper Works Strut Brace!
Now, let the MODDING begin!
Ben een ongelofelijke newbee op mini gebied, maar help je graag met mijn photoshop skills.
Wat die ipod aansluiting betreft, die wil ik ook ooit nog monteren... dealer inderdaad vrij prijzig. Ik heb in mijn vorige auto een ipod/aux interface laten inbouwen door navinc, bedrijfje in eindhoven. Deze leveren als het goed is ook voor de mini een ipod/aux interface voor iets meer dan 100,- als ik het goed heb.. moet me er nog in verdiepen, tijdje terug ff vlug gekeken.
persoonlijk zou ik deze bumpers houden en zoals je zelf zegt , ze na een tijdje laten laten spuiten.
Als het schroefkitje steekt zal het direct een ander zicht zijn. Maar zo ziet ie er ook al goed uit.