schitterend!!!!
tijd, materiaal, handigheid en heel veel kennis voor nodig om dat zo even uit de losse pols zelf te doen.
en achteraf een voldoening die niet te meten valt
super project dat eerst!
en vind het echt wel vet van je vader dat hij dit wil, kan en doet van je!
maarja het is als het waren alleen maar schroefjes los en vast draaien omdat je een blok van een s door een getuned s blok vervangt!
je mag blij zijn dat je geen cooper blok door dit blok moest vervangen, ik en me buurjongen zijn 7 weken bezig geweest met overbouwen in zijn auto en daarna moest Beek nog een klusje doen met ze software! maar wel gelukt:P
wordt zeker dik man! je moet is kijken of je als je weer een wat dikkere portomonee hebt of je dak zwart wil laten stikkeren (of spuiten), zou gek staan! zie de foto's in mijn galarie van me buurjongens auto naast die van mij
Pa vindt de lovende woorden geweldig!
Ik heb hem al gezegd een dezer dagen als alles achter de rug is, eens even wat neer te tikken hier, en dat doet ie wel
Vraagje aan de alleskunners: Ik heb mijn 2 spaaksstuur verwijderd en mijn 3-spaaks gemonteerd. Ik ga van MF naar niet MF (tijdelijk) en zit nu te kijken hoe ik mn claxon moet monteren. Ik heb twee stekkertjes aan mn stuur bengelen. Een zwart plugje met een wit/bruin draadje en een zwarte draad met een klein ijzeren "plugje". Ik kan de wit/bruine kabel met zwarte stekker zo in de sleepring steken, maar die ijzeren plug, daar is helemaal geen aansluiting voor. Heb ik een andere sleepring nodig?