Nieuwe Cooper S besteld! (nieuwe foto's pagina 3)

Stel je hier even voor.
Fred
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

19 aug 2010, 16:23

Spollie schreef:
GeoBem007 schreef:Leuk bakje :)

Als het kon, had'k nog ff gewacht tot de facelift. Maar toch :D
Ik ben bewust voor de pre-facelift versie gegaan, ik vind de facelift van de Cooper S niet zo geslaagd eerlijk gezegd (met name de voorbumper).
Ik heb ook niet langer getwijfeld toen ik de eerste foto's zag van de facelift, goeie keuze :). Mooie combo, blijft een gave kleur 8)
Spollie
Nieuwsgierig
Nieuwsgierig

19 aug 2010, 18:36

Hier is ie dan:

Afbeelding
Afbeelding

Ben er echt super blij mee, hij rijdt heerlijk! Helaas moet ik hem de komende twee weken nog inrijden, dus ik moet nog even voorzichtig zijn met gas geven :D
wheeler
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Contacteer:

19 aug 2010, 20:20

Mooie aanwinst voor Nederlandse wegen, vind de kleur echt heel mooi.
Sven
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

19 aug 2010, 20:23

Mooie MINI hoor! 8) 8)

Veel plezier ermee! :wink:
BlueCooperS
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

19 aug 2010, 20:49

Mooie Mini en een hele mooie kleur 8) 8)
Gr. Johnny

.......... _\_____
.......... /__|___\__
......... (O)____(O)_\
mcsr56black
Leerling Mini lid
Leerling Mini lid

22 aug 2010, 21:35

mooie combinatie
Kees en Annet
Racende reporter

22 aug 2010, 21:38

Ziet er mooi uit hoor.
Ga je heel veel plezier van hebben. :lol:

Annet
Afbeelding
Spollie
Nieuwsgierig
Nieuwsgierig

08 sep 2010, 09:44

Zo, de eerste 2300 km zitten er op. Hierbij mijn eerste indrukken:

Positief:
- De nieuwe motor loopt erg soepel en trekt heerlijk door. Vrijwel niemand kan je bijhouden bij het stoplicht! En als het gaat vervelen kan ik altijd nog even bij Beek langs.
- Rijcomfort, vergeleken met mijn vorige auto (Seat Leon met sportonderstel) zeker niet minder comfortabel. Alleen op wegen met kinderkopjes stuitert hij nogal, maar dat is te verwachten. Ook moet ik enorm langzaam over drempels heen, anders raakt de onderkant van de voorbumper de grond.
- Sportstoelen zitten prima, ik kom altijd fris uit de auto.
- Plofjes en knallen uit de uitlaat als de sport-stand aan staat (die staat uiteraard altijd aan).

Negatief:
- Stuurgevoel is wat afstandelijk. De sport-stand maakt dit deels goed, maar ik heb het idee dat er wat electronica tussen zit.
- Standaard Boost CD klinkt echt bagger! Binnenkort eens kijken voor een audio-upgrade. Iemand nog tips?
- Geen instelbaar interval voor de ruitenwissers. Dit is echt een misser van MINI.
- Stoplichten zijn moeilijk te zien als je vooraan staat. Zeker als je wat langer bent.

Al met al ben ik erg tevreden met mijn MINI. Ik krijg erg veel positieve reacties van kennissen en collega's en ik stap elke dag met veel plezier de auto in!

De volgende mods staan op de planning:
- Korte antenne
- Grille badge
- Andere inlegfilter
- Ruiten tinten
Laatst gewijzigd door Spollie op 18 sep 2010, 17:22, 1 keer totaal gewijzigd.
cooperbol
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

08 sep 2010, 15:41

Goed om te horen dat je veel rijplezier heb met je MINI. :) :D
Shag
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

08 sep 2010, 17:25

Chill dat je de moeite neemt om na enige tijd je ervaringen zo helder neer te zetten! :D

Dat van die stoplichten is mini eigen, part of the deal. Ik rij vaak net over de streep zodat ik via het dak alsnog de stoplichten kan zien :mrgreen:

Inderdaad mooi kleurtje ook. Wat de audioupgrade betreft, dit staat ook bij mij nog op het verlanglijstje. Benieuwd waar jij naar toe gaat. zal je topic dan ook aandachtig in de gaten houden!! :D
Spollie
Nieuwsgierig
Nieuwsgierig

08 sep 2010, 19:30

Shag schreef:Chill dat je de moeite neemt om na enige tijd je ervaringen zo helder neer te zetten! :D

Dat van die stoplichten is mini eigen, part of the deal. Ik rij vaak net over de streep zodat ik via het dak alsnog de stoplichten kan zien :mrgreen:

Inderdaad mooi kleurtje ook. Wat de audioupgrade betreft, dit staat ook bij mij nog op het verlanglijstje. Benieuwd waar jij naar toe gaat. zal je topic dan ook aandachtig in de gaten houden!! :D
Er is een Alpine audio upgrade set verkrijgbaar, maar ik hoor daar nogal gemengde verhalen over. Op NewMINIStuff.com is ook een audio upgrade pakket te koop, dit is niet origineel van MINI, maar door die website samengesteld. Ik heb hier echter nog geen ervaringen van gevonden. Omdat het een lease-auto is wil ik zo min mogelijk zagen in panelen en dergelijke, dus dan zou de Alpine set een uitkomst kunnen zijn.

Ik wil binnenkort even gaan informeren bij een audio speciaalzaak, weet iemand een zaak die veel verstand heeft van MINI's?
Shag
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

08 sep 2010, 19:41

hmm ok... ik ga zelf ook binnenkort eens informeren zodat ik een prijsindicatie heb. heb eerst andere prioriteiten maar een beetje research kan nooit kwaad. Hier in Nijmegen zit een zaak met erg veel verstand, heet autoshop de tunnel. alles wat auto-electronica gerelateerd wordt hier aangepakt. Ze bouwen bijv. ook carkits in voor nieuwe auto's (zit op een industrieterrein) die rondom verkocht worden van allerhande merken.
Rein
Bijna verslaafd
Bijna verslaafd

12 sep 2010, 14:28

he shag, zijn ze verhuist dan? toen ik er woonde zaten ze in de mariaweg ofzo achter de tunnel :D
BMW 118d / Audi S3 8V / Cooper S Roadster
Gone: Peugeot 106 / R53 Pure Silver / R52 S Chili Red / Range Rover Evoque SD4 Dynamic
mushrop
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

12 sep 2010, 17:20

als je een regensensor hebt kun je wel de gevoeligheid van de sensor instellen.
MINI Dubman '07 PureSilver

So far: * JCW Recaro seats * JCW leather/alcantara steering wheel * carbon dashpanels * S frontbumper * JCW upper grill with chrome surroundings * chromeline undergrill * S fuel cap * Cobra Evo1 coilovers * Cooper S rear bumper * Cooper S exhaust * RH ZW1 17x8 front/17x8,5 rear * stage2 tuning BR performance 152pk/330Nm * open downpipe * Porsche diesel logo's * ekte fake Akrapovic uitlaattips *

To do: * wilwood brakes front * HardRace adjustable camberlinks * camberplates * powerflex draagarmrubbers * LED dagrijverlichting * M7 anti-mushroomingplates * Direnza Intercooler *

Project2 Performance www.facebook.com/project2performance

Afbeelding
mini7benno
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

12 sep 2010, 19:31

mushrop schreef:als je een regensensor hebt kun je wel de gevoeligheid van de sensor instellen.
Vertel.....
Hoe ga ik dat regelen?

Stoplichten ach, rijd al 6 jaar met een stijve nek, zoals gezegd: "part of the deal"

Terug naar “Who are U?”