zou men mistlampen geel willen maken
Folie, spray, covers
wat bestaat er .....
Mistlampen geel maken
- Marcel Always Open
- Cabrio-King
Bericht
Op zulke bochtige ondergrond (bijv. mistlampen, spiegelkappen) valt niet te plakken. Dat is niet mooi te krijgen. Dus spuiten.
Gr, Marcel
Why straight when you can corner?
"The UJ flag and the chrome add another 100HP"
Why straight when you can corner?
"The UJ flag and the chrome add another 100HP"
- Bukkie
- Mod virus alert!
Bericht
Waarom zou je eigenlijk gele mistlampen willen hebben.
Geel licht kwam 30 jaar geleden veel voor maar is toch helemaal uit de tijd.
Bovendien als je en de lamp en het glas doet wordt het licht wel heel erg gefilterd en zul je merken dat er weinig licht oveblijft
Als je het wilt zou ik me beperken tot een gele lamp
Geel licht kwam 30 jaar geleden veel voor maar is toch helemaal uit de tijd.
Bovendien als je en de lamp en het glas doet wordt het licht wel heel erg gefilterd en zul je merken dat er weinig licht oveblijft
Als je het wilt zou ik me beperken tot een gele lamp
- Berry M
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
Bericht
Ik schreef nergens dat je beide oplossingen op dezelfde lamp moest toepassen...Bukkie schreef:als je en de lamp en het glas doet wordt het licht wel heel erg gefilterd en zul je merken dat er weinig licht overblijft
Geel licht schijnt door de mist, terwijl wit licht erop reflecteert.Bukkie schreef:Waarom zou je eigenlijk gele mistlampen willen hebben. Geel licht kwam 30 jaar geleden veel voor maar is toch helemaal uit de tijd.
- mushrop
- Volledig MINI minded!
Bericht
+ geel ziet er veel dikker uit.Berry M schreef:Geel licht schijnt door de mist, terwijl wit licht erop reflecteert.Bukkie schreef:Waarom zou je eigenlijk gele mistlampen willen hebben. Geel licht kwam 30 jaar geleden veel voor maar is toch helemaal uit de tijd.
MINI Dubman '07 PureSilver
So far: * JCW Recaro seats * JCW leather/alcantara steering wheel * carbon dashpanels * S frontbumper * JCW upper grill with chrome surroundings * chromeline undergrill * S fuel cap * Cobra Evo1 coilovers * Cooper S rear bumper * Cooper S exhaust * RH ZW1 17x8 front/17x8,5 rear * stage2 tuning BR performance 152pk/330Nm * open downpipe * Porsche diesel logo's * ekte fake Akrapovic uitlaattips *
To do: * wilwood brakes front * HardRace adjustable camberlinks * camberplates * powerflex draagarmrubbers * LED dagrijverlichting * M7 anti-mushroomingplates * Direnza Intercooler *
Project2 Performance www.facebook.com/project2performance

So far: * JCW Recaro seats * JCW leather/alcantara steering wheel * carbon dashpanels * S frontbumper * JCW upper grill with chrome surroundings * chromeline undergrill * S fuel cap * Cobra Evo1 coilovers * Cooper S rear bumper * Cooper S exhaust * RH ZW1 17x8 front/17x8,5 rear * stage2 tuning BR performance 152pk/330Nm * open downpipe * Porsche diesel logo's * ekte fake Akrapovic uitlaattips *
To do: * wilwood brakes front * HardRace adjustable camberlinks * camberplates * powerflex draagarmrubbers * LED dagrijverlichting * M7 anti-mushroomingplates * Direnza Intercooler *
Project2 Performance www.facebook.com/project2performance

- mr x
- One wheel wonder
Bericht
glasverf... heb je dat op de lamp of het glas geverfd? en op welke lampen gebruik je het?
wij hebben een adres gehad van de topicstarter en hebben inmiddels de lampjes (geel glas) thuis liggen
de stadslichtjes heb ik idd ook met "glasverf" geel gemaakt, maar dat mag dan ook niet op een sterkere lamp geverfd worden...
wij hebben een adres gehad van de topicstarter en hebben inmiddels de lampjes (geel glas) thuis liggen

de stadslichtjes heb ik idd ook met "glasverf" geel gemaakt, maar dat mag dan ook niet op een sterkere lamp geverfd worden...
-Mini cooper S R53-
- MiniBeardie XL
- Volledig MINI minded!
Onze sponsors