Alleen te breed naar mijn norm. Sorry

Voorlopig nog niet kunnen testenjbcola schreef:Hoe zit het eigenlijk met pk'tjes en de nieuwe bandjes? Krijgt em ze al wa op de baan al z'n paardjes?
Volledig akkoord!!!Fred schreef:Dik, achter vind ik het echt super zo'n banden, maar vooraan had ik dan wat smallere wielen gestoken. Maar echt dik, vorige vond ik dik maar na alle mods die je al hebt doorgevoerd kwamen ze wat te braaf, dat is nu niet meer het geval alleszinds.
Vooraan een stukkie lager en dan staat ie just goe![]()
![]()
Niet veeljbcola schreef:Wat hebben we gemist??
put more camber in there!!!dangixxer schreef:Volledig akkoord!!!Fred schreef:Dik, achter vind ik het echt super zo'n banden, maar vooraan had ik dan wat smallere wielen gestoken. Maar echt dik, vorige vond ik dik maar na alle mods die je al hebt doorgevoerd kwamen ze wat te braaf, dat is nu niet meer het geval alleszinds.
Vooraan een stukkie lager en dan staat ie just goe![]()
![]()
Deze zijn veel meer "racey" en minder braaf dan de RH'en (die ik ook ook nog steeds mooi vind zenne!!!)
Vooraan had het idd ook wat minder breed gemogen (maar met de kw's was het zelfs al de vraag of er nog geen spacers opmoesten om het passend te maken...dan zou het volledig uit proportie geweest zijn...kunnen ook niet alles hebben he![]()
hij rijdt fenomenaal!!!jbcola schreef:Hoe zit het hier met de peeeekaaatjes?
Is em ze al wa gewoon?
absoluutcoendek schreef:put more camber in there!!!
Then you'll be golden!
Onze sponsors