Vorige week zaterdag in een zwarte clubbie gereden. Ook leuk maar nog behoorlijk duur!speedy schreef:Geen mini meer (r56) Maurice ?maus105 schreef:Ik zat meer in de richting te denken van minimaal golf5 maar liefst 6
1.4tfsi ofzo. 160pk mooie zwarte of witte
Ik wil dan een midnight black en die is er pas vanaf 2009. Vw heeft zoals al veel weten altijd een bijzonder plekje bij mij.
Vw heeft een geweldige scene en er kan veel meer. Daarbij komt ook nog is dat ik volkswagen een
prachtige auto vind. Golf 5 of 6 en die hebben tegenwoordig een 1.4 met een partij power erin!
Gewoon mooi netjes houden met verlaging en goed geselecteerde velgen.
Dan heb je volgens mij gewoon een dikke bak waarvoor je hetzelfde geld een mini one clubman heb die
bijna volledig standaard is. Een S(r53) vind ik voor mij geen verbetering ten op zichte van wat ik nu heb.
Ik heb erin gereden en het voelt niet als vooruitgang. r56 vind ik wel mooi maar niet voor mij als je begrijpt wat ik bedoel.
Dat heb je wel is bij auto's. Ik ben bang dat ik mini laat voor wat het is en een andere wereld in stapt

Geloof me dat ik echt heel goed nagedacht heb en nog steeds nadenk over me nieuwe auto!