Ik heb een olietemperatuurmeter besteld met sensor, maar ben erg benieuwd waar ik deze sensor in mn blok moet draaien!
waar zit de sensor van de originele mini olietemperatuurmeteraccesoire?
waar sluit ik vervolgens de teller aan op de kabelboom?
Olietemperatuurmeter sensor inbouwen
- Maaij
- King of the Groupbuy
- Contacteer:
Bericht
Op de site van Berthil staat de officiele inbouwhandleiding:
http://www.2beesoft.com/familie/berthil ... efault.asp
Hoop dat je er wat aan hebt
Hoop dat je er wat aan hebt

- Sid
- Volledig MINI minded!
Bericht
ok, sensor inbouwen gaat wel lukken dus.
ik kijk alleen op tegen het aansluiten van de electronica.
de meter die ik besteld heb is een universele, dus niet speciaal voor de mini.
de meter is inclusief verlichting.
weet iemand hoe ik de meter kan aansluiten dat hij aangaat als ik het contact aandraai, en de verlichting tegelijk aangaat met de dashboardverlichting?
het gaat om deze meter:
PI White 2" Oil Temperature 4-Colour TouchRim
52mm wit Performance Instrument Olietemperatuur met 4-kleuren en Touchrim kleurwijziging

ik kijk alleen op tegen het aansluiten van de electronica.
de meter die ik besteld heb is een universele, dus niet speciaal voor de mini.
de meter is inclusief verlichting.
weet iemand hoe ik de meter kan aansluiten dat hij aangaat als ik het contact aandraai, en de verlichting tegelijk aangaat met de dashboardverlichting?
het gaat om deze meter:
PI White 2" Oil Temperature 4-Colour TouchRim
52mm wit Performance Instrument Olietemperatuur met 4-kleuren en Touchrim kleurwijziging

- Berthil
- Volledig MINI minded!
Bericht
Het is een complete kit samen met de voltmeter, bij mijn weten krijg je de houders niet los. Compleet met inbouwen zo'n 500 euro bij de 'stealer' 
Vooral de voltmeter aanlsuiten schijnt veel werk te zijn.
Anders zijn er nog verschillende kits beschikbaar die de metertjes naast de toerenteller plaatsen (als je geen navigatie hebt). Maar ze komen veelal met de metertjes, deze ook bijvoorbeeld:

Vooral de voltmeter aanlsuiten schijnt veel werk te zijn.
Anders zijn er nog verschillende kits beschikbaar die de metertjes naast de toerenteller plaatsen (als je geen navigatie hebt). Maar ze komen veelal met de metertjes, deze ook bijvoorbeeld:

Hier moet dus te zien zijn hoe de boel wordt aangesloten.Maaij schreef:Op de site van Berthil staat de officiele inbouwhandleiding:
- Berthil
- Volledig MINI minded!
Bericht
Ik denk gewoon leuk om te zien. Al er namelijk wat aan de hand is met de compressordruk merk je dat meteen in de vermogensachteruitgang.
Je kan beter een ODB interface kopen en de RMS software gebruiken, dan zie ook de compressordruk als je twijfelt of er misschien ergens een lekje is.
Je kan beter een ODB interface kopen en de RMS software gebruiken, dan zie ook de compressordruk als je twijfelt of er misschien ergens een lekje is.
Onze sponsors